دانلود کتاب صوتی ماجراجو در‌ آذربایجان غربی با صدای عاطفه حشمتیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجراجو در‌ آذربایجان غربی اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجراجو در‌ آذربایجان غربی

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در‌ آذربایجان غربی

کتاب صوتی ماجراجو در آذربایجان غربی نوشته‌ موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به شرح آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری، سوغات و غذاهای محلی استان آذربایجان غربی می‌پردازد. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه گردشگری است که به استان‌های متفاوت می‌پردازد.

مجموعه ماجراجو به بررسی استان‌های مختلف ایران می‌پردازد و ویژگی‌های بارز استان‌ها را شرح می‌دهد. استانی که در این کتاب صوتی معرفی می‌شود، استان سیاحتی و تاریخی آذربایجان غربی است.

درباره کتاب ماجراجو در آذربایجان غربی

آب و هوای آذربایجان غربی به جهت کوهستانی بودن و موقعیت جغرافیای خاص سردسیر و در بعضی از فصول آن با کاهش دما همراه است، از صنایع دستی این استان می‌توان به انواع مجسمه‌ حیوانات، قالی، معرق کاری و ... از سوغاتی‌های آن از عسل طبیعی، شیره طبیعی انگور و ... نام برد، این استان از مراکز مهم کشاورزی کشور است، دریاچه‌ها، آبشارها، گردشگاه ها و مجتمع‌های تفریحی زیبایی دارد.

شنیدن کتاب ماجراجو در آذربایجان غربی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به گردشگری و شناخت ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماجراجو در آذربایجان غربی

در حال حاضر استان آذربایجان غربی با مساحتی بالغ بر ۳۷۴۱۱ کیلومتر مربع دوازدهمین رتبه را از نظر مساحت به خود اختصاص داده است. این استان نزدیک به ۱۵۷ کیلومتر مرز بین‌المللی مشترک در امتداد رود ارس یا جمهوری خودمختار نخجوان در کشور آذربایجان دارد. طول مرزهای مشترک آن با ترکیه ۵۱۷ و با عراق ۲۲۳ کیلومتر می‌باشد. هم‌چنین از شرق با استان آذربایجان شرقی و زنجان و از جنوب با استان کردستان همسایه است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۶۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۶۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۹۰۰
تومان