دانلود کتاب صوتی با این کتاب باهوشی را قبضه کنید! با صدای عاطفه حشمتیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با این کتاب باهوشی را قبضه کنید! اثر موسی زمان‌زاده دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی با این کتاب باهوشی را قبضه کنید!

معرفی کتاب صوتی با این کتاب باهوشی را قبضه کنید!

کتاب صوتی با این کتاب باهوشی را قبضه کنید از مجموعه کتاب‌های اکسیژن نوشته موسی زمان‌زاده و محمد جولایی تهرانی است که نکته‌هایی در مورد اینکه چگونه انسان باهوش‌تری باشیم را به ما می‌آموزد.

درباره کتاب صوتی با این کتاب باهوشی را قبضه کنید

چگونه می‌توانیم از هوش و فهم خود نهایت استفاده را بکنیم؟ نظر نویسندگان کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید این است که در آغاز این راه اول باید به خود احترام بگذاریم و قدر خود را بدانیم و خود را دوست داشته باشیم؛ درضمن به گذشته نیز نیم نگاهی بکنیم و از آن فقط به عنوان تجربه استفاده کنیم اما در گذشته نمانیم و به پیشروی، راه خود را ادامه دهیم، در ورود به کارهای جدید نهراسیم بلکه با شجاعت و اتکاء به نفس و عقلانیت به آن رو بیاوریم، ذهنمان را متمرکز کنیم تا بر ترس غلبه داشته باشیم.

نویسندگان در این کتاب صوتی به موضوعات و نکاتی از دید بزرگان پرداخته‌اند که رعایت کردن آنها می‌تواند ما را به سوی داشتن هوشی سرشار برای درک زندگی سوق دهد.

نکاتی مانند تمرکز، جادوی طبیعت، پذیرفتن عقاید و......

شنیدن کتاب با این کتاب باهوشی را قبضه کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و خودیاری را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی با این کتاب باهوشی را قبضه کنید

نادیده گرفتن نقاط ضعف همسر

اگر از جمله افرادی هستید که به مدت یک ساعت برای همسرتان درباره نقاط ضعف باورهایش حرف می‌زنید، بدون اینکه اصلاً به وی فرصت حرف زدن بدهید، بدانید که به نتیجه دلخواه‌تان نخواهید رسید. البته منظور ما این نیست که نباید درباره این اختلافات با همسرتان صحبت کنید. اما یک گفتگوی سودمند دو جزء دارد: گفتن و شنیدن. برای اینکه حرف‌هایتان روی همسرتان تأثیر بگذارد، بگذارید او هم صحبت کند و از نظراتش آگاه شوید. همچنین این کار می‌تواند موجب کاهش تعصب شما و همسرتان نسبت به مسئله شود. مورد تمسخر قرار دادن باورهای اعتقادی یا سیاسی وی هیچکس از اینکه مورد تمسخر و تحقیر قرار بگیرد، خوشش نمی‌آید، بنابراین انتظار نداشته باشید که همسرتان به خاطر اینکه او را مورد تمسخر قرار داده‌اید، خوشحال شده و متوجه شود که تا به حال طرز فکر نادرستی داشته است. به ویژه در میان جمع باورهای مذهبی یا سیاسی همسرتان را مورد تمسخر قرار نداده و در مورد آنها مزاح نکنید، به خصوص زمانی که در جمعی هستید که می‌دانید عقیده همسرتان مخالف عقیده اکثریت است. از انجام این کار در حضور فرزندتان نیز جداً اجتناب کنید، چون باعث می‌شود شأن پدری یا مادری همسرتان را زیر سؤال ببرید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان