دانلود کتاب صوتی نفوذ واقعی با صدای بسام قیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نفوذ واقعی اثر تیم دیوید

دانلود و خرید کتاب صوتی نفوذ واقعی

نویسنده:تیم دیوید
گوینده:بسام قیدی
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نفوذ واقعی

کتاب صوتی نفوذ واقعی، جادوی ارتباط انسانی اثری از تیم دیوید، نویسنده موفق حوزه ارتباطات انسانی و موفقیت در کسب وکار است.

درباره کتاب نفوذ واقعی

شاید شما مهارت، استعداد، محصول و یا ایده‌ای داشته باشید که برای معرفی آن به تمام دنیا لحظه‌شماری کنید؛ البته تا زمانی که مجبور نباشید در مورد خودتان صحبت کنید. شاید بدین خاطر است که فکر می‌کنید در کار فروش خوب نیستید، یا شاید به این دلیل است که فکر می‌کنید فروش طبیعتاً کار خوبی نیست. اما نفوذ یک چیز سخت، اما ضروری است و فقط باید باهاش کنار بیایید.

نفوذ همان کاری است که والدین برای کمک به فرزندان خود در خوردن سبزیجات می‌کنند. مطمئناً بچه‌ها اول نمی‌خواهند این کار را انجام بدهند. اما این وظیفه‌ی والدین است که نه تنها مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و زندگی بهتر آنها را فراهم کنند، بلکه عادات غذایی سالم که قرار است بقیه‌ی عمر با فرزندانشان باشند را کم‌کم به آنها القا کنند.

نفوذ همان کاری است که پزشکان برای کمک به بیمارانشان در اتخاذ برنامه‌ی درمانی یا ورزشی که به عنوان شیوه‌ی درمان برای آنها تشخیص داده شده انجام می‌دهند.

نفوذ همان کاری است که فروشندگان مشورتی برای کمک به مشتریان خود انجام می‌دهند تا با سرمایه‌گذاری در محصولات و یا خدمات مناسب در پول و زمان خود صرفه‌جویی کنند.

مغز انسان پیچیده‌ترین چیز در دنیایِ شناخته شده است. نفوذ بر دیگران پیچیده و دشوار است، چون افراد پیچیده‌اند و تسلط بر آنها دشوار است. حتی اگر بتوانید روی تصمیم شخصی تأثیر بگذارید، هیچ تضمینی وجود ندارد که تصمیم آنها منجر به هرگونه اقدام شود.

تیم دیوید در این کتاب از چهار مرحله راه نفوذ سخن می‌گوید. چهار مرحله‌ای که در یک سلسله‌مراتب و در سطح‌های ختلف پیش می‌روند. این مراتب عبارتند از تکنیک، روابط، درک و اخلاقیات.

در این کتاب پابه‌پای تیم دیوید گام برمی‌دارید تا با مراحل نفوذ واقعی برای موفقیت در کار و زندگی و داشتن تاثیر مثبت هر چه بهتر بر دیگران آشنا شوید.

شنیدن کتاب نفوذ واقعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب نفوذ واقعی

وقتی مردم از من می‌پرسند که چگونه تاثیرگذارتر باشند، تکنیک همان چیزی است که اغلب فکر می‌کنند می‌خواهند. هروقت در رسانه ظاهر می‌شوم، مخاطبان تکنیک‌ها را می‌بلعند. مطالب وبلاگ من از جمله "ترفندهای کنترل نینجا" بیشترین بازدیدها، لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها را دریافت‌کنند.

کتاب آخرم با عنوان کلمات جادویی، روش‌ها و فنون جدید ارتباطی را نوید می‌دهد. در طول اجراهای اصلی من، هروقت یک تکنیکِ روان‌شناسیِ قوی که تاکنون چیزی درموردش نشنیده بودند را توصیف می‌کردم، افراد هوشیار شده و یادداشت برمی‌داشتند. تکنیک‌ها بخش سرگرم‌کنندهٔ کار بودند. می‌توانید همان لحظه که آن را یاد می‌گیرید از آنها استفاده کنید.

وقتی عمل می‌کنند، نوعی حس رضایت و خشنودی به شما دست می‌دهد. اما وقتی هیچ تکنیکی ندارید که بکار ببرید، احساس ناامیدی می‌کنید. هر هفته یک ایمیل یا اظهارنظر درمورد مطالب وبلاگم دریافت می‌کردم که می‌پرسید:"من به این آدم چی بگم؟" گاهی تنها یک پاسخ ساده وجود دارد: نوشتن دوبارهٔ یک ایمیل با بیان دیگر و یا تغییر جزئی رویکرد فرد که می‌تواند تمام تفاوت‌ها را ایجاد کند. اما گاهی این افراد به تکنیک‌های بیشتری احتیاج ندارند. گاهی باید به سطح بعدی ارتقاء یاب

نظرات کاربران

کاربر 7413716
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

کتاب تعریفشو خیلی شنیدم .تازه میخام دانلود کنم .کتاب که حتی یک روش مثبت رو تو رفتار وافکار انسان تشویق وآموزش میده.مطمنن خوب خواهد بود.

زمان

۵ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۸۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۸۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان