دانلود کتاب صوتی آماده برخاستن باشید با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آماده برخاستن باشید اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی آماده برخاستن باشید

معرفی کتاب صوتی آماده برخاستن باشید

کتاب صوتی آماده برخاستن باشید اثری از کشیش خنده رو، جول اوستین است. او در این کتاب ما را با بینشی جدید آشنا می‌کند و به کمک مثال‌های فراوان به ما یاد می‌دهد چگونه در دل سختی ها و مشکلات، خود را از نو بسازیم. 

این کتاب را سایت نگرش نیک به فارسی ترجمه کرده است و نسخه صوتی آن را با صدای نازنین آذرسا می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی آماده برخاستن باشید

جول اوستین در کتاب صوتی آماده برخاستن باشید به ما وعده می‌دهد که تا رسیدن به آرزوها و رویاهایمان فاصله زیادی نداریم. اما برای اینکه در این مسیر ثابت و مستقیم بمانیم باید یاد بگیریم و بتوانیم امید و توکل به خداوند را تا رسیدن به رویاهایمان حفظ کنیم. شاید از خودتان بپرسید که چرا خداوند رویاها و آرزوهایی را در دل ما می‌اندازد اما مسیر رسیدن به آن اینقدر طولانی می‌شود؟ این موضوع به این دلیل نیست که خداوند آن را فراموش کرده است و یا ما قرار نیست به چیزی که آرزویش را داریم و هدفی که برایش برنامه ریزی می‌کنیم، برسیم بلکه به این دلیل است که باید در مسیر رسیدن به آن اهداف، آماده شویم. 

جول اوستین توضیح می‌دهد که این آمادگی از طریق قرار گرفتن افرادی گاه نالایق یا حتی شرایطی عجیب و نه چندان خوب به دست می‌آید. هرچه در مسیرمان با آن برخورد می‌کنیم، دلیلی دارد و او با بیان مثال‌هایی در این زمینه توضیح می‌دهد که این شرایط که در آن قرار می‌گیریم و احتمالا از آن نالان هستیم، به این دلیل است که ما را آماده کند یا چیزی را به ما بیاموزد. به طور کلی هدفی پشت آن است. 

او همچنین در این کتاب به ما کمک می‌کند تا در دل سختی‌ها و مشکلات خود را از نو بسازیم. همیشه ساختن سخت است و اگر در شرایط سخت و دشواری قرار بگیریم، سخت‌تر نیز می‌شود. اما ما نباید اجازه دهیم سختی‌ها ما را به زمین بزنند، بلکه باید بیاموزیم چطور با آن‌ها روبه‌رو شویم و از هر مشکلی، بینشی جدید به دست بیاوریم و هر چالشی را به فرصتی برای یادگیری بدل کنیم.

کتاب صوتی آماده برخاستن باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام افرادی است که به نیروی محرکه‌ای نیاز دارند تا خودشان را از نو بسازند. اگر دلتان می‌خواهد چراغ روشنی پیدا کنید که در سختی‌های مسیر زندگی به شما انرژی برای ادامه دادن بدهد، کتاب صوتی آماده برخاستن باشید را گوش کنید. 

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. آثار دیگر او نیز همگی با بینشی جدید به مردم و مخاطبان کمک می‌کند تا در مواجهه با مشکلات زندگی، خودشان را قوی کنند. 

او همسر ویکتوریا اوستین است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کاربر ۲۷۷۳۳۲۷
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

گویندگی اصلا جذاب نبود

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان