دانلود کتاب صوتی مدیرت مالی موفق + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیرت مالی موفق اثر هوتن شاطری‌پور

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیرت مالی موفق

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مدیرت مالی موفق

کتاب صوتی مدیریت مالی موفق نوشته رابرت کیوساکی است. این کتاب روش تغییر هوشمندانه بدهی بد به بدهی خوب است. راه‌های زیادی برای پولدار شدن وجود دارد، اما اکثر مردم تمایل به پرداخت هزینه‌ی آن‌ها ندارند. در واقع مردم می‌خواهند پولدار شوند، اما مایل به پرداخت هزینه‌ی آن نیستند.

درباره کتاب مدیرت مالی موفق

فرق نمی‌کند ما به عنوان انسان در پی پول، هیکلی زیبا، روابط فوق‌العاده، خوشبختی و یا هر چیز دیگری آرزوی آنها را داشته باشیم، صنعت تبلیغات آمریکا یک سلسله تبلیغاتی راه‌اندازی می‌کند که در آن‌ها شیوه‌ای سریع و آسان برای هر آن‌چه می‌خواهید وعده داده می‌شود. با این وجود، بیش‌تر محصولاتی که در این آگهی‌ها تبلیغ می‌شوند فایده‌ای ندارند، و افرادی که آن‌ها را خریداری می‌کنند خودشان مایل به سخت‌کوشی یا پرداخت هزینه‌ی واقعی نیستند.

خیلی‌ها در پی پاسخ‌هایی هستند که زندگی آن‌ها را به گونه‌ای بهتر کند، ولی مشکل در این است که وقتی آن‌ها پاسخ را پیدا می‌کنند، از آن خوش‌شان نمی‌آید.

دلیل عدم کامیابی اکثر مردم برای پولدار شدن این است که آن‌ها از پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنند خوش‌شان نمی‌آید، و مایل نیستند هزینه‌ی آن را پرداخت کنند.

در این کتاب به بحث راجع به هزینه‌ی پولدار شدن بدون خساست، شیادی یا نیاز به ازدواج با فرد پولدار پرداخته شده است ولی بدانید که هزینه‌ی آن باید پرداخت شود، همان‌طور که پدر پولدارم اغلب به من گوشزد می‌کرد: «هزینه‌ی هر چیزی همیشه با پول اندازه‌گیری نمی‌شود.» من در این کتاب نه تنها پاسخ‌ها، بلکه هزینه‌ای را که پرداختم را به شما خواهم گفت.

شنیدن کتاب مدیرت مالی موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت مالی هستند پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۶۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۶۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان