دانلود کتاب صوتی ماندن در مسیر با صدای علیرضا طالبی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماندن در مسیر اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی ماندن در مسیر

نویسنده:وین دایر
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماندن در مسیر

کتاب صوتی ماندن در مسیر نوشته وین دایر است. این کتاب به شما یاد می‌دهد مسیر این است و آن را خوهید یافت و وارد آن خواهید شد و چندین و چندین بار بر زمین خواهید افتاد. 

درباره کتاب ماندن در مسیر

افرادی در زندگی شما خواهند بود که نه تنها در مسیر شما یا این مسیر نخواهند بود بلکه در حال ورود به مسیر شما نیز نخواهند بود، با برخی از این افراد ازواج خواهید کرد، برخی از آنها اقوام، فرزندان، همکاران و معشوقه های شما خواهند بود. ممکن است از نقطه نظر جانگ ورزشکار باشند. ممکن است حادثه جو باشند. ممکن است در حال جمع آوری علم باشند. همه ی اینها در جایی هستند که باید باشند و تا زمان مناسب وارد این مسیر نخواهند شد. اما وارد شدن در این مسیر مسئله ای است و ماندن در مسیر مسئله دیگر.

دکتر وین دایر Wayne W. Dyer یکی از نام آورترین نویسندگان و سخنوران در زمینه‌ی گسترش شخصیت است که بیش از سی کتاب از وی چاپ گردیده و در هزاران برنامه ی تلویزیونی و رادیویی شرکت کرده است.

وین دایر نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جز یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله watkins magazine استاد وین دایر را سومین انسان معنوی تاثیر گذار در دنیا معرفی کرد.

شنیدن کتاب ماندن در مسیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در مسیر موفقیت قدم بردارند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۴۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۴۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان