دانلود کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب) اثر کریس وایدنر

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری یا ترغیب دیگران با شما شروع می‌شود کتابی نوشته کریس وایدنِر، از تاجران، نویسندگان، سخنگویان و مجریانِ موفقِ تلویزیونی است. اثرگذاری یعنی توانایی تغییر افکار، باورها و رفتار دیگران. برای اینکه در کسب‌وکار و زندگی موفق باشیم، باید بتوانییم روی دیگران اثر بگذاریم. این کتاب به شکل خلاصه صوتی شده است.

اثرگذاری، شایستگیِ اصلیِ هر فروشنده و رهبر است که دو بخش عمده‌ی کسب‌وکار محسوب می‌شوند. اثرگذاری کاملاً مربوط به شخصیتی می‌شود که در طول زندگی به آن تبدیل می‌شوید. مردم با اعداد و ارقام یا شرکت معامله نمی‌کنند. آنها با آدمیزاد معامله می‌کنند. نوع شخصیتِ شما، سطح ِاثرگذاری تو را مشخص می‌کند که، در مقابل، سطح موفقیت تو را مشخص می‌کند.

همه‌ ما دائماً در حال تغییر و تحول هستیم. زندگی انسان مثل سفر است– زندگی حرفه‌ای آدم هم مثل زندگی شخصی‌اش است. همه‌ی ما تجربیاتی داریم، خوب و بد – نمی‌توانیم کنترلی بر آنها داشته باشیم، ولی می‌توانیم واکنش خودمان را به اتفاقات زندگی‌مان کنترل کنیم.

درباره کتاب هنر تاثیرگذاری

کریس وایدنر در کتاب هنرتاثیرگذاری مفاهیم پایه اثرگذاری و نفوذ در دیگران را بصورت داستانی جالب بیان می‌کند.

مارک که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بود زندگیِ متفاوتی می‌خواست. در حقیقت، همیشه چنین چیزی می‌خواست. در دوران دبیرستان، مارک سه رشته‌ی ورزشی را دنبال می‌کرد: راگبی، بسکتبال و بِیس‌بال و غالباً هم در همه‌ی لیگ‌های سطح اول شرکت کرده بود. اما آنقدر مهارت نداشت که به لیگ‌های برتر راه پیدا کند، بنابراین تصمیم گرفت تا در دانشگاه، به‌جای ورزش، روی درس‌ خواندن تمرکز کند. هدیه مادربزرگ در جشن فارغ‌التحصیلی مارک شروع داستان او است.

شنیدن کتاب هنر تاثیرگذاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری به ویژه کسانی که دوست دارند تعاملاتی تاثیرگذار با دیگران داشته باشند اما فرصت شنیدن کامل این کتاب را ندارند از این میکروکتاب لذت خواهند برد.

درباره کریس وایدنر

کریس وایدنِر یکی از تاجران، نویسندگان، سخنگویان و مجریانِ موفقِ تلویزیونی که حدود ۴۵۰ مقاله و ۹ کتاب نوشته است. چند مورد از کتب های او جزو کتاب‌های پرفروشِ انتشاراتِ نیویورک تایمز و وال‌استریت ژورنال هستند. کریس بیش از ۸۵ کتاب صوتی دربارهٔ رهبری، انگیزش و موفقیت تولید کرده است.

کریس مجریِ برنامهٔ تلویزیونیِ ساخته برای موفقیت۲۳ و یکی از مجریانِ برنامهٔ کارآیی حقیقی همراه با زیگ زیگلار است. همچنین، کریس یکی از ستون‌نویسانِ مجلهٔ موفقیت است.

خبرنامهٔ کریس وایدنِر، با عنوانِ ساخته برای موفقیت، یکی از پرمخاطب‌ترین خبرنامه‌ها دربارهٔ توسعهٔ شخصی و حرفه‌ای است. اسطوره‌های حوزهٔ رشد و توسعه نظیر زیگ زیگلار، جان مَکسوِل، برایان تِرِیسی، جیم ران و دِنیس وِیتلی از آثارِ کریس تعریف‌وتمجید کردند. بسیاری نیز او را رهبرِ نسلِ جدیدِ متخصصانِ توسعهٔ شخصی می‌دانند.

بخشی از کتاب هنر تاثیرگذاری

بعد از اینکه مارک به شماره تلفنی زنگ زد که روی کارت هدیهٔ مامان‌بزرگش بود، خیلی خلاصه با بابی حرف زد. بابی به مارک گفت که پنج‌شنبه ساعت ۳ بعدازظهر در فرودگاه همدیگر را می‌بینند، چون باید بلافاصله برای حضور در جلسه‌ای در روز جمعه، عازم نیویورک (New York) شوند. آنها شب را در آپارتمانِ بابی واقع در خیابان پارک اَوِنیو (Park Avenue) می‌گذرانند. مارک اصلاً باورش نمی‌شد که واقعاً با بابی گلد حرف می‌زند، بماند که قرار است چند روز را با او سپری کند. مثل یک رویا بود. بابی به مارک گفته بود که برای پرواز لباس راحت داشته باشد، اما برای ملاقات‌های رسمی و کاری و همچنین «شنا» لباس مخصوص داشته باشد!

حول‌وحوش ساعت سه، جک و مارک به فرودگاهِ کوچکِ مدیران رسیدند که تقریباً ۱۶ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللیِ بزرگی که در نزدیکی خانه‌شان بود فاصله داشت. ورود و خروج از این فرودگاه‌های کوچک یکی از زرق‌وبرق‌های زندگیِ پولدارهاست. اصلاً معطلی و صف ایستادن ندارد. اصلاً نیازی نیست کفش‌هایت را در بیاوری و منتظر بمانی که چمدان‌هایت را بازرسی کنند. مارک خیلی منتظر این لحظه بود. سال‌ها بود که مجلاتِ پر زرق‌وبرق را می‌خواند و قبل از این هم خرید خودرو و قایق توجه‌اش را جلب کرده بود، اما حتی به ذهنِ بلندپروازش هم نشستن در یک جتِ شخصی خطور نکرده بود.

جک و مارک در ترمینال کوچکِ فرودگاه به انتظار نشستند. دو چمدانِ مارک در کنارش بود. یکی برای لباس‌های مخصوصش و دیگری برای سایر لباس‌هایش بود.

جک گفت: «می‌خواهم بدانم چه‌جور جِتی است!»

- «حدس می‌زنم یک جتِ صیقلی و براق باشد. شاید مدلِ گُلف فایو (Gulf V)، فالکُون (Falcon,) یا چَلِنجِر (Challenger).»

جک خندید و گفت: «می‌خوای شرط ببندی که طلاست یا نه؟»

- «هاه! احتمالاً!»

نظرات کاربران

حمید روشندل
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

من خوندم راضیم

hamidzha
۱۴۰۰/۰۱/۱۵

مطلب خاصی نداشت

sheikh marashi
۱۳۹۹/۰۹/۲۷

خوب بود مختصر مفید و جذاب

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۹۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۹۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان