دانلود کتاب صوتی رهبری با تکیه بر نقاط قوت با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبری با تکیه بر نقاط قوت اثر تام راث

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبری با تکیه بر نقاط قوت

معرفی کتاب صوتی رهبری با تکیه بر نقاط قوت

کتاب صوتی رهبری با تکیه بر نقاط قوت نوشته تام راث، مدیر بخش پژوهشی سازمان مدیریتی گالوپ و بَری کانچی، مدیر بخش مشاوره رهبری و مدیریت اجرایی موسسه گالوپ است و به بررسی رهبران موفق و تیم‌هایشان و چرایی پیروی افراد می‌پردازد.

درباره کتاب رهبری با تکیه بر نقاط قوت

این کتاب در واقع فصل مشترک حوزه‌های چهارگانه توانمندی در مدیریت، راهبری و رفتار سازمانی (اجرا، تاثیرگذاری، ایجاد روابط، و تفکر راهبردی)، و همچنین پاسخگویی و برآورده ساختن چهار نیاز اساسی پیروان (اعتماد، دلسوزی و شفقت، ثبات و امنیت، و امید)، از یک سو، و شاخه جدیدی از روانشناسی و جنبشی عظیم به نام «نقاط قوت» است.

این کتاب سه راه حل کلیدی را برای اثربخشی بیشتر در رهبری به خوانندگان ارائه می‌کند: شناخت نقاط قوت خود و سرمایه‌گذاری بر روی نقاط قوت دیگران، جذب و بهره‌مند شدن از افرادی با نقاط قوت لازم و مورد نظر در گروه، و در نهایت فهم و برآورده ساختن چهار نیاز اصلی کسانی که شما را به عنوان رهبر پذیرفته‌اند.

مخاطبان این کتاب می‌تواند طیف وسیعی از خوانندگان را در برگیرد؛ از جمله دانشجویان و استادان رشته‌های مدیریت و رفتار سازمانی، که محتوای این کتاب می‌تواند مبنایی بسیار قوی برای مباحث نظری آنها فراهم کند. از سوی دیگر، این کتاب می‌تواند راهنمای جامعی در حوزه عمل باشد. آنها که می‌خواهند سازمان، شرکت یا تیم خود را به بهترین نحو مدیریت و اداره کنند، می‌توانند از رهنمودهای این کتاب برای شناخت نقاط قوت خود و دیگران استفاده کرده، و با بهره‌گیری از این شناخت و بینش، به بهترین شکل از توانمندی‌های موجود کارکنان خود که به طور معمول کمتر حق انتخابی در پذیرش و به کارگیری آنها در مجموعه خود داشته‌اند، استفاده جویند. این کتاب می‌تواند راهنمایی مفید و کاربردی به منظور بهره‌جستن از سرمایه‌های انسانی، که ارزشمندترین دارایی‌های یک سازمان به شمار می‌روند، باشد.

شنیدن کتاب رهبری با تکیه بر نقاط قوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت در زندگی‌ کاری‌شان هستند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

Ganan
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

کتاب بدرد بخوری بود

mir hamidreza
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

گویندگی خیلی خوب. ترجمه میتونیت بهتر باشه.چون بعضی کلمات خیلی دقیق معنا شده بود که شاید معادل فارسیش مرسوم نیست و باید توضیحاتی داده میشد. محتوا: کتاب به سبک علمی(ازمایشی و تحقیقاتی) بود و از اشخاص بسیار موفق. جان کلام: به دنبال شناخت نقاط

- بیشتر
n alaei
۱۴۰۱/۰۳/۰۱

به نظرم کتابی نیست که صوتی گوش دادن به درد بخوره. باید آدم بخونه و درست متوجه بشه. تکرار کنه

saleh salmani
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

بله

زمان

۸ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۶۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۶۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۸۴,۰۰۰
۳۰%
تومان