دانلود کتاب صوتی بز ریش سفید با صدای فاطمه نقوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بز ریش سفید اثر صمد  بهرنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی بز ریش سفید

معرفی کتاب صوتی بز ریش سفید

کتاب صوتی بز ریش سفید نوشته صمد بهرنگی با صدای گرم فاطمه نقوی منتشر شده است. بی‌نام روایتی شبیه به داستان‌های عامیانه و افسانه‌های پریان دارد.

درباره کتاب صوتی بز ریش سفید

این کتاب داستان بز گر حاجی مهدی آقا است که با بره‌ی خل میرزا کدخدای ده و سگ حاجی قاسم و گوساله‌ی مشهدی محمدحسن با هم دوست می‌شوند و در صحرا زندگی میکنند. اما برایشان مشکلاتی پیش می‌آید.

شنیدن کتاب بز ریش سفید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام علاقه‌مندان به داستان‌های صمد بهرنگی جذاب است.

درباره صمد بهرنگی

صمد بهرنگی، معلم، نویسنده، مترجم و منتقد اجتماعی در سال ۱۳۱۸ در تبریز متولد شد. او محقق ادبیات فولکلور و نویسنده داستان‌های کودکان و نوجوان بود. در سال ۱۳۳۹ اولین داستانش را به نام «عادت» نوشت و در سال‌های بعد نیز نویسندگی‌اش را با داستان‌های «تلخون» و «بی‌نام» ادامه داد. کتاب ماهی سیاه کوچولو با تصویرگری فرشید مثقالی شناخته‌شده‌ترین اثر صمد است که در سال ۱۳۴۷ به چاپ رسید. قصه‌های صمد که مخاطبان جوان و نوجوان داشت بیشتر در کانون پرورش فکری به چاپ می‌رسید و مفاهیم بلند آرمانگرایانه و به دور از ماده‌گرایی و خودپرستی را در میان نسل جوان رواج می‌داد. او سرانجام پس از فعالیت‌های سیاسی و ادبی بسیار در شهریور۱۳۴۷ و در ۲۹ سالگی در رود ارس غرق شد و جامعه روشنفکران ایران را به سوگ نشاند.

معرفی نویسنده
عکس صمد  بهرنگی
صمد بهرنگی

هانس کریستین اندرسن ایران، پدر قصه‌های آذربایجان، صمد بهرنگی یکی از نویسندگان سرشناس و محبوب ادبیات کودک و نوجوان در کشور و خالق داستان ماهی سیاه کوچولو است. بهرنگی معلمی بود که اغلب داستان‌های خود را برای کودکان فقیر و روستایی می‌نوشت. این داستان‌ها بیانی ساده و صمیمی دارند و شخصیت‌های آن‌ها اغلب کودک، حیوان و عروسک هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ دقیقه

حجم

۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان