دانلود کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده با صدای زهرا صدیق + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده اثر ماندانا  سلحشور

دانلود و خرید کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده

گوینده:زهرا صدیق
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده

کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده اثر ماندانا سلحشور، کتابی در توضیح بلوغ و مشکلات و چالش‌های پیش‌روی آنان است. این اثر را با صدای زهرا صدیق می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده

بلوغ یک مرحله از رشد است که نوجوانان را با برخی چالش‌ها روبه‌رو می‌کند. از آنجایی که با رسیدن به سن بلوغ نوجوان و خانواده‌اش متوجه تغییراتی در نحوه‌ی تفکر و رفتارشان می‌شوند خوب است پیش از آن، با بلوغ آشنا شوند. آگاهی درباره‌ی تغییراتی که در سن بلوغ قرار است در ذهن و بدن دختران و پسران بیفتد به آن‌ها کمک می‌کند تا با چالش‌ها بهتر روبه‌رو شوند و توانایی کنار آمدن با مشکلات را داشته باشند. 

ماندانا سلحشور در کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده درباره‌ی بلوغ صحبت می‌کند. او از تغییراتی می‌گوید که هر دختر و پسر نوجوانی باید انتظارش را بکشد. او برای بسیاری از مسائل که به نظر حل‌نشدنی می‌آیند، راه‌حل‌هایی دارد. کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده مانند یک مرجع است که نوجوان و والدین را درباره‌ی بلوغ آگاه می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا این مرحله‌ی حساس از زندگی را به راحتی و بدون کمترین تنش پشت‌سر بگذارند. 

کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

می‌توانید کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده را به نوجوانانی که می‌شناسید هدیه دهید. والدین، مربیان گروه سنی نوجوانان و مشاوران نوجوان نیز می‌توانند از محتوای کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده استفاده کنند. 

درباره ماندانا سلحشور

ماندانا سلحشور نویسنده کتاب صوتی بلوغ به زبان ساده برای نوجوانان در سال ۱۳۴۰ متولد شد. او نویسنده، روانشناس و پژوهشگری است که آثار فراوانی در حوزه روانشناسی کودک و نوجوان برای کودکان و نوجوانان یا والدین آن‌ها نگاشته است. او زبان نوجوانان را می‌داند و علم روانشناسی خود را با زبانی ساده برای آنان بیان می‌کند. در میان آثار او می‌توان تمرین دیکته نویسی با کودکان، چگونه مهارت گوش دادن را به کودکان بیاموزیم؟ تنبیه یعنی...! راهکارهایی ساده برای کاهش اضطراب‌های کودکان، اگر فرزندتان لجباز است، اگر فرزندتان خجالتی است، قلدری... نه کودکان خود را آگاه کنید و آموزش انتقادی اندیشیدن به کودکان را نام برد. کتاب تحسین‌شده چگونه ذهن و جسم کودکان و نوجوانان را پرورش دهیم نیز از آثار اوست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۴۲,۰۰۰
۳۰%
تومان