دانلود کتاب صوتی چگونه با کمک قانون جذب لاغر شویم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با کمک قانون جذب لاغر شویم اثر بهاره دادرس

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با کمک قانون جذب لاغر شویم

معرفی کتاب صوتی چگونه با کمک قانون جذب لاغر شویم

چگونه با کمک قانون جذب لاغر شویم کتابی در زمینه سلامت و تناسب اندام نوشته بهاره دادرس است که با صدای نازنین آذرسا می‌شنوید

احتمالاً شما دوست عزیزی که می‌خواهید این کتاب را تهیه کنید، در حال حاضر از وزن و وضعیت اندام خود رضایت کامل را ندارید و امیدوار هستید که با خواندن این کتاب، به اندام زیبا و دلخواهتان دست پیدا کنید.

شاید شما جزو افرادی هستید که راه‌های زیادی را برای لاغر شدن امتحان کرده‌اید؛ مثلا رژیم غذایی گرفته‌اید، به باشگاه رفته‌اید و خوردن بعضی از غذاها را برای خودتان ممنوع کرده‌اید؛ اما با انجام دادن همه این کارها باز هم به نتیجه دلخواهتان نرسیده‌اید. شاید وزن کم کرده باشید؛ اما کاهش وزن شما موقتی بوده و پس از مدتی به وزن و حالت اولیه برگشته‌اید یا حتی وزنی بیشتر از گذشته خود را تجربه کرده‌اید!

اگر این طور است، این کتاب، بهترین گزینه برای شماست؛ زیرا به شما کمک می‌کند تا ستون کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام خود را درست پایه‌گذاری کنید و بتوانید واقعاً به اندام دلخواهتان برسید.

 شنیدن این کتاب، مانند یک راز هستند که اگر از آن به نفع خودتان استفاده کنید، خواهید دید که با کمترین زحمت، به بهترین نتیجه خواهید رسید.

بهاره دادرس در این کتاب حلقه گمشده مسیر کاهش وزن و تناسب اندام را به شما نشان می‌دهد تا اینکه بتوانید راه خود را در مسیر رسیدن به هیکل و اندام ایده‌آل خود هموارتر کنید. با کمک قانون جذب برای کاهش وزن و لاغری، می‌توانید یکی از قوی‌ترین و موثرترین قانون‌های طبیعت و کائنات را به کار بگیرید و به نفع خودتان از آن استفاده کنید.

 شنیدن کتاب چگونه با کمک قانون جذب لاغر شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که قصد کاهش وزن دارند، مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد