دانلود کتاب صوتی مارسل مارسو، استاد پانتومیم با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مارسل مارسو، استاد پانتومیم اثر گلوریا اسپیلمن

دانلود و خرید کتاب صوتی مارسل مارسو، استاد پانتومیم

معرفی کتاب صوتی مارسل مارسو، استاد پانتومیم

کتاب صوتی مارسل مارسو، استاد پانتومیم، داستانی از گلوریا اسپیلمن است که درباره‌ی زندگی اسطوره‌ی هنر پانتومیم، مارسل مارسلو نوشته شده است.

داستان زیبای مارسل مارسو، استاد پانتومیم را با ترجمه‌ی نشاط عزیزی و صدای مهدی صفری بشنوید و لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی مارسل مارسو، استاد پانتومیم

مارسل کوچولوی پنج‌ساله همراه پدرش به یک نمایش با بازی درخشان چارلی چاپلین می‌رود. مارسل از دیدن نمایش حیرت می‌کند. اینکه کسی می‌تواند فقط با چند حرکت تماشاگران را به خنده بیاندازد یا اشکشان را دربیاورد، برای مارسل باورنکردنی و جادویی می‌آمد. او همانجا تصمیمش را گرفت. دلش می‌خواست ستاره‌ی نمایش‌های بی‌کلام دیگری باشد. او دلش می‌خواست مانند چارلی چاپلین روی صحنه بدرخشد. اما چیزی که مارسل مارسو، استاد پانتومیم از آن خبر نداشت این بود که این روزها، آخرین روزهای نمایش‌های بی‌صدا است... 

مارسل مارسو، آخرین بازمانده‌ نمایش صامت است. به او لقب ملک الشعرای ‌سکوت را دادند. مارسل دلقکی غمگین با صورت سفید و ژاکتی راه راه بود که تئاتر مدرن را تغییر داد. مارسلو به عنوان احیا کننده هنر پانتومیم در جهان مورد تقدیر قرار گرفت؛ نمایش‌های مارسل مارسلو، استاد پانتومیم که در آن نقش دلقکی با چهره‌ای سفید شده و کلاه مچاله شده را بازی می‌کرد، در طی بیش از نیم قرن در سراسر دنیا با استقبال فراوان روبرو شد.

کتاب صوتی مارسل مارسو، استاد پانتومیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی مارسل مارسو، استاد پانتومیم، یک داستان عالی برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به زندگی‌نامه‌ها دارد. اگر شما هم از هنر و بازی پانتومیم لذت می‌برید، به داستان صوتی مارسل مارسو، استاد پانتومیم گوش کنید تا با زندگی استاد پانتومیم آشنا شوید. 

بخشی از کتاب صوتی مارسل مارسو، استاد پانتومیم

روزی از روزها، مارسل کوچولو که دنبال یک ژاکت می­‌گشت، به این فکر کرد که پدرش حتماً یک دونه داره. پس به اتاقش رفت، یک ژاکت از توی کمد باباش پیدا کرد و اون رو به همراه شلوارِ پدرش پوشید. بعد کفش‌­هاش رو پاش کرد و در آخر هم با یک کلاه، تیپش کامل شد. وقتی که با قدم­‌های بلند به خیابون رفت، دیگه مارسل نبود.

اون چارلی چاپلین، ستاره­‌ی فیلم­‌های بی‌صدا بود…

نظرات کاربران

parniya
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

👌👌👌

ᏒᎯᏰᏰᎨᎿ👧🏻
۱۳۹۹/۰۸/۰۹

خیلی خوبه و من عاشق پانتومیم هستمممممممممممم🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉با دوست صمیمیم بازی میکنیم بعضی واقتا

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان