دانلود کتاب صوتی کیف بنفش لی‌لی با صدای مریم نوری درخشان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کیف بنفش لی‌لی اثر کوین هنکس

دانلود و خرید کتاب صوتی کیف بنفش لی‌لی

معرفی کتاب صوتی کیف بنفش لی‌لی

کتاب صوتی کیف بنفش لی‌لی، از سری ماجراهای محله موش‌ها، داستان یک موش کوچولوی بامزه است که برای رفتن به مدرسه، بودن با معلم مهربان و دوستانش خیلی هیجان دارد...

کیف بنفش لی‌لی را کوین هنکس نوشته و مترجم توانا، محبوبه نجف‌خانی به فارسی ترجمه کرده است. این داستان بامزه را با صدای لیلی رشیدی و مریم نوری درخشان بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی کیف بنفش لی‌لی

لی‌لی موش کوچولوی بامزه‌ای است که خیلی خیلی خوشحال است. لی‌لی مدرسه را هم خیلی دوست دارد. چون در آنجا یک معلم خیلی باحال و باهوش دارد که همیشه حواسش به بچه‌ها بود. برایشان خوراکی‌های خوشمزه به مدرسه می‌آورد و همیشه صندلی‌های کلاس را طوری که خودش دوست دارد می‌چیند. یک روز مادربزرگ لی‌لی به او یک کیف بنفش زیبا هدیه می‌دهد. لی‌لی آنقدر هیجان‌زده است که دلش می‌خواهد زودتر به مدرسه برود و کیف بنفش و وسایلش را به دوستانش نشان بدهد! اما یک اتفاق خیلی عجیب می‌افتد و لی‌لی اصلا انتظارش را ندارد. معلمش به او اجازه‌ی این کار را نداد! باور می‌کنید؟ 
لی‌لی هم خیلی خیلی جا می‌خورد. او آنقدر ناراحت می‌شود که تصمیم می‌گیرد این کار معلمش را تلافی کند...  

کتاب صوتی کیف بنفش لی‌لی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کیف بنفش لی‌لی یک داستان خیلی زیباست که بچه‌های گروه سنی پیش از دبستان و بچه‌هایی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند از شنیدن آن لذت می‌برند. 

بخشی از کتاب صوتی کیف بنفش لی‌لی

لی‌لی مدرسه را خیلی دوست داشت. او مدادهای نوک تیز را خیلی دوست داشت. صدای جیرجیر کشیدنِ گچ روی تخته را خیلی دوست داشت. و صدای تق تق چکمه‌هایش را در راهروهای دراز و براق مدرسه خیلی دوست داشت. لی‌لی نیمکت تکی‌اش را خیلی دوست داشت. او ناهار روزهای جمعه‌ی مدرسه را، که فیله ماهی و شیرکاکائو بود، خیلی دوست داشت. و بیش‌تر از همه معلمش، آقای اسلینگر، را دوست داشت.

آقای اسلینگر خیلی باهوش بود. او خیلی باسلیقه لباس می‌پوشید. عینکش را با زنجیر دور گردنش می‌انداخت. و هر روزِ هفته، یک رنگ کراوات می‌زد. لی لی می‌گفت: «وای!» تنها چیزی که به فکرش می‌رسید بگوید همین بود: «وای!»

او همیشه خوراکی‌های خوشمزه به مدرسه می‌آورد، خوراکی‌های پیچ‌پیچی و ترد و پنیری....

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد