دانلود کتاب صوتی ده راز موفقیت و آرامش درونی با صدای دانیال معنوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده راز موفقیت و آرامش درونی اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی ده راز موفقیت و آرامش درونی

نویسنده:وین دایر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ده راز موفقیت و آرامش درونی

کتاب صوتی ده راز موفقیت و آرامش درونی، اثر یکی از بزرگترین مربیان معنوی دنیا، وین دایر، شامل ده راهکار است که به شما کمک می‌کند در مسیر یافتن آرامش و موفقیت قرار بگیرید.

شقایق قندهاری کتاب ده راز موفقیت و آرامش درونی را به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی این اثر را با صدای دانیال معنوی بشنوید و شاهد تغییرات مثبت زندگی در زندگی‌تان باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی ده راز موفقیت و آرامش درونی

آیا واقعا روشی وجود دارد که با انجام آن بتوانیم به موفقیت، آرامش، آرزوها و تمام چیزهایی که می‌خواهیم برسیم؟ آیا رسیدن به این درجه از موفقیت را سخت و نشدنی می‌دانید؟ اما اگر راهکارهایی داشته باشید که با انجام دادن هرروزه‌ی آن‌ها بتوانید در این مسیر قرار بگیرید، چطور؟ آیا حاضرید این روش را امتحان کنید؟ وین دایر، یکی از بزرگ‌ترین مربیان معنوی در دنیا، با استفاده از تجربه‌ای که در طول سال‌ها فعالیتش به دست آورده است، ده راز موفقیت و آرامش درونی را به شما معرفی می‌کند. رازهایی که می‌توانند احساس اراده را در شما تقویت کنند تا  بتوانید به راحتی رویاها و آرزوهایتان را دنبال کنید، ذهن شما را از احساس ضعف و عدم لیاقت پاک می‌کنند تا به توانایی‌هایتان ایمان بیاورید و در نهایت، راهی برای رسیدن به موفقیت و آرامش درونی جلوی پای شما قرار می‌دهد.

کتاب صوتی ده راز موفقیت و آرامش درونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر تصمیم گرفته‌اید که زندگی خودتان را در مسیر تغییرات مثبت به حرکت درآورید، می‌توانید از راهنمایی‌های کتاب صوتی ده راز موفقیت و آرامش درونی استفاده کنید.

درباره‌ی وین دایر

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دترویت آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. وین دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. او هشت فرزند دارد که همگی در فلوریدا زندگی می‌کنند.

وین دایر در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت.

بخشی از کتاب صوتی ده راز موفقیت و آرامش درونی

شما با توانایی‌ها و استعدادهای نامحدودی متولد شده‌اید. بسیاری از حق انتخاب‌ها و اختیارهایتان به صورت ناشناخته و دست نخورده باقی می‌مانند؛ چون همان برنامه شرطی‌سازی، که ما امیدواریم از حُسن نیت برخوردار باشد، به گونه‌ای طراحی شده که شما را با مسائل اصولی و فرهنگی سرپرست‌هایتان هماهنگ کند. به احتمال زیاد، شما هیچ‌گونه مجال و فرصتی برای مخالفت با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی‌ای که از پیش برای زندگیتان طراحی و تنظیم شده، در اختیار نداشته‌اید.

احتمال دارد برخی از بزرگسالان و افراد بالغ شما را تشویق کرده باشند که ذهن و فکری باز و پذیرا داشته باشید، اما اگر با خودتان صادق باشید، می‌دانید که فلسفه شخصی شما در زندگی، عقاید مذهبی و طرز لباس پوشیدن، زبان و حتی شیوه بیان‌تان، همگی، نقش‌ها و کارکردهایی هستند که جامعه و پدران‌تان با صلاح‌دید خود شایستگی آن را برایتان رقم زده‌اند. چنانچه شما با این شرطی‌سازیِ از پیش تعیین شده مخالفت کرده و جار و جنجال به راه انداخته باشید، شاید حتی کسی با صراحت و قاطعیت، مصرّانه از شما خواسته تا تک‌روی را کنار بگذارید و رفتارتان را با افراد دیگر هماهنگ سازید و کارها را به همان شیوه‌های پیشین انجام دهید. به این ترتیب ذهن باز، که پذیرای ایده‌های جدید است، جای خود را به هماهنگی و سازگاری با دیگران می‌دهد.

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد