دانلود کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز

معرفی کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز

کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز، اثر تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی، به توضیح بخش مهمی از نحوه‌ی عملکرد مغز و مهارت‌های دیداری و فضایی می‌پردازد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه‌ی سازوکار مغز، کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز را با ترجمه‌ی حسین سلیمانی و صدای حافظ کاظم‌زاده، بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز

مغز شگفت‌انگیز که رهبری تمام فعالیت‌های بدن را بر عهده دارد و تمام کارهای بدن زیر نظر او و با دستور او انجام می‌شود، چطور عمل می‌کند؟ آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که نحوه‌ی عملکرد مغز به خصوص در زمینه‌های مختلف مانند زمانی که لازم است از مهارت‌های دیداری و فضایی خود استفاده کنیم، چگونه است؟ تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز این موضوع را با بیان مثال‌های قابل درک توضیح داده‌اند. آن‌ها درباره‌ی تقویت مهارت‌های دیداری فضایی صحبت کرده‌اند و راهکارهای ساده و عملی برای آن پیشنهاد کرده‌اند. علاوه بر این روشی برای سنجش حافظه نیز عنوان کرده‌اند. شنیدن کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز به ما کمک می‌کند تا با نحوه‌ی عملکرد مغز آشنا شویم و در کنارش بتوانیم برای بالابردن کارآیی و بازدهی مغز از آن استفاده کنیم.

کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز یک راهنمایی عالی برای کسانی است که دوست دارند با روش کار مغز آشنا شوند. اگر دلتان می‌خواهد بدانید چطور می‌توانید مهارت‌های دیداری فضایی‌تان را تقویت کنید، از کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز کمک بگیرید. 

بخشی از کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها؛ نحوه‌ی عملکرد مغز

دو عدد سیب به شما پیشنهاد می‌شود. چگونه یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید؟ احتمالا سیب بزرگ‌تر را انتخاب می‌کنید. درست مثل من. اما ممکن است برای انتخاب یکی از این دو سیب، رنگ یا دیگر مشخصه‌های دیداری را هم در نظر بگیرید. مثلا اینکه لک هم دارد یا نه. آیا می‌دانستید از مهارت‌های حافظه‌ی دیداری، فضایی برای تصمیم‌گیری در این مورد استفاده می‌شود؟ تصویر یک سیب را در ذهنتان نگه می‌دارید و در همان حال به سیب دیگر نگاه می‌کنید. حتی در ساده‌ترین چیزهای زندگی روزمره ملزم به استفاده از مهارت‌های حافظه دیداری فضایی هستید.

شناخت مهارت‌های حافظه دیداری فضایی

حافظه‌ی دیداری فضایی به نحوه‌ی یادگیری جهان از همان بدو تولد، برمی‌گردد. در دوران نوزادی مهارت‌های دیداری فضایی، بسیار شگفت‌انگیزند. شاید به این علت که هنوز مهارت‌های زبانی نوزادان رشد نیافته است، می‌توانند از جهان، تصاویر لحظه‌ای دریافت کنند. و مشخصه‌های دیداری خاصی را به خاطر بسپارند.

فهرست

  • تقویت مهارت‌های دیداری و فضایی
  • استفاده از راهکارهای ساده برای حفظ مهارت‌های دیداری و فضایی
  • سنجش حافظه  

نظرات کاربران

mohammad khezri
۱۴۰۰/۰۱/۲۹

خوب

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان