دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس با صدای نگار خسروی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اثر فلورانس اسکاول شین

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس

معرفی کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین نوشته فلورانس اسکاول شین است. نویسنده و هنرمندی که موفق شد با کمک کلام ساده و صمیمی و همچنین پیام‌ها معنوی که به دنیا می‌رساند، افراد زیادی را به خود جذب کند و بر زندگی آن‌ها تاثیر بگذارد.

این اثر یکی از کتاب‌های پرفروش در ایران است که مترجمان مختلفی را بر آن داشته تا نسخه‌ای از ترجمه خود را به بازار ارائه کنند. این کتاب صوتی را با صدای نگار خسروی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب The Collected Writings of Florence Scovel Shinn که در ایران با نام چهار اثر از فلورانس اسکاول شین ترجمه شده است، کتابی تاثیرگذار است که مجالی بری عشق ورزیدن به سبک خودتان را برایتان فراهم می‌کند.

این اثر چهار کتاب او را به نام‌های بازی زندگی، کلام معجزه ‌گر، در مخفی توفیق و نفوذ کلام دربر دارد. اما بد نیست اگر هر کدام را به صورت جدا بررسی کنیم تا با جان کلام او و پیامی که سعی در انتقالش دارد، آشنا شویم.

بازی زندگی: اسکاول شین زندگی را مانند یک بازی می‌دانست که قوانین خاص خودش را داشت. این قوانین چیزهایی مانند توانگری، بخشش، عدم مقاومت و ... بودند. اما اگر زندگی را میدان جنگ ببینیم، همه چیز متفاوت می‌شود. در یک بازی ما می‌توانیم خیال پردازی کنیم و سلامتی، آرامش، عشق، پول و ... را برای خودمان متصور شویم. حال اینکه در میدان جنگ شرایط اینگونه نیست.

انتخاب با شما است. بازی می‌کنید یا می‌جنگید؟

کلام معجزه گر: حال که دانستیم زندگی یک بازی است و قوانین خاصی دارد باید به امتیازاتی فکر کنیم که دارا هستیم. همه ما چوب جادویی داریم که به واسطه آن می‌توانیم به هر آنچه می‌خواهیم، دست پیدا کنیم. پس چرا از آن غافل می‌شویم؟ آیا مشکل اینجاست که طرز کار آن را بلد نیستیم؟

کلام ما همان عصای معجزه گر ما است. اگر با قدرتی که در کلمات و عبارات تاکیدی نهفته است آشنا شویم، به خوبی می‌توانیم این چوب جادویی را تحت کنترل خودمان درآوریم.

در مخفی توفیق: آیا دری مخفی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد؟ اگر چنین دری را پیدا کنید حاضرید آن را بگشایید تا آن طرف در را ببینید؟ اسکاول شین می‌گوید آن چیزی که در آن طرف در مخفی موفقیت پنهان شده است، همان ترس‌های ما است.

همه ما ممکن است بهانه‌هایی بیاوریم که چرا نمی‌توانیم به ثروتی که می‌خواهیم برسیم یا چرا در کارمان موفق نیستیم. اما خیلی اوقات ممکن است این بهانه‌ها ناشی از ترس ما باشند. اگر چیزی را که در پس ترسمان وجود دارد بشناسیم، می‌توانیم این مرحله را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

نفوذ کلام: شاید شما هم این تجربه را داشته باشید: «برای داشتن چیزی یا رسیدن به خواسته‌ای، از ته دل دعا کردید. اما صدایی از اعماق وجودتان به شما گفته است رسیدن به این خواسته‌ غیر ممکن است.» اسکاول شین در این کتاب می‌خواهد به مخاطبانش بیاموزد که با قدرت کلامشان آشنا شوند. همان چیزی که ممکن‌ها را به غیر ممکن بدل می‌کند و البته که توانایی‌اش فراتر از این است.

درباره ترجمه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین تا به حال به دست مترجمان مختلفی به فارسی ترجمه شده است. ممکن است این اثر را با ترجمه گیتی خوشدل به یاد داشته باشید. اما مزیت این کتاب، گویا بودنش است. شما می‌توانید این کتاب را در زمان‌های مختلفی که دارید، گوش کنید و با کمک آنچه از آن می‌آموزید، زندگی‌تان را متحول کنید.

چرا باید کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را گوش کنیم؟

چه چیزی رمز موفقیت فلورانس اسکاول شین است؟ او چه توانایی داشت که موفق شد به کمک آن مردم دنیا را تحت تاثیر خود قرار دهد؟

همان طور که خودش هم بارها و بارها اشاره کرده است، این توانایی در کلام او نهفته است. اما او علاوه بر کلامش، یاد گرفته است که چگونه ساده و صمیمی باشد. خوب می‌داند چطور لحنش را شوخی ببخشد یا بی تکلف باشد. گفتگوهای او با دیگران همیشه سرشار از حس آرامشی بود که از وجودش نشات می‌گرفت. وجودی که معنویتی خاص در آن بود و افراد را به خود جذب می‌کرد.

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب مخاطب خاصی ندارد. تمام افرادی که دوست دارند کنترل زندگی خود را در دست بگیرند می‌توانند از محتوای این کتاب استفاده کنند. اسکاول شین با این چهار اثر موفق شده است تا زندگی مردم بسیاری را در سراسر جهان تحت تاثیر خود قرار دهد و به آنان کمک کند تا در مسیری گام بردارند که در نهایت آنان را به آرامش، شادی، سلامتی، عشق و محبت و موفقیت می‌رساند. اگر شما هم به دنبال چنین چیزهایی در زندگی خود می‌گردید، شنیدن کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را امتحان کنید تا نتیجه آن را به چشم خود ببینید.

درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول ‌شین ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی آمریکا متولد شد. او نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. کارش تصویرگری برای کتاب‌ها بود و با هنر زندگی‌اش را به پیش می‌برد.

فلورانس اسکاول ‌شین از میانه عمرش به فرقه اندیشه نو پیوست و دانش الهی را تدریس می‌کرد و از این طریق توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید. او تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند.

کتاب‌های مشهور اسکاول‌شین یعنی چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین و کلام تو عصای معجزه‌آسای تو به زبان‌های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است.

فلورانس اسکاول ‌شین در ۲۷ اکتبر ۱۹۴۰ در ۶۹ سالگی چشم از دنیا فروبست.

درباره نگار خسروی

نگار خسروی یکی از گویندگان توانای کشوراست که تا به حال کتاب‌های بسیاری با صدای او در طاقچه منتشر شده‌اند. از میان آن‌ها می‌توان به کتاب مدیران برجسته سخن می‌گویند از نشریه وال استریت ژورنال، کتاب میشل شدن، سرگذشت بانوی اول آمریکا و همسر باراک اوباما و کتاب معروف ریچل هالیس، خودت باش دختر اشاره کرد. 

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۰۵۵۳۶
۱۳۹۹/۰۴/۱۶

این کتاب ترجمه ی "گیتی خوشدل" نیست و اصلا تاثیری که باید داشته باشد را ندارد. من ترجمه گیتی خوشدل را قبلا خوانده ام و گوش داده ام و این کتاب به هیچ وجه تاثیر گذاری ندارد. گوینده خوب و روان

- بیشتر
خوانا
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

وسط قسمت اول، از شنیدن بقیه ی کتاب منصرف شدم. خوانش دارای ایراد است و فهم بعضی جمله ها را مختل می کند. محتوا جذاب نیست و تکرار مطالب امیدواری بی دلیل و تلاش نکردن و تنها به حرف دل گوش

- بیشتر
کاربر ۴۸۶۷۰۴۲
۱۴۰۱/۰۶/۲۷

لطفا گوینده قبل از ضبط ، دو بار کتاب رو بخونه و جمله بندی ها رو درست رعایت کنه

javid
۱۴۰۱/۰۲/۱۹

همیشه اسم این کتاب رو می شنیدم و همیشه فکر می کردم چقدر کتاب خوب و عالی هستش، شاید چون با توقعات بالایی سراغش اومدم اینجوری تو ذوقم خورد. مباحث جاری نیرو و انرژی مثبت و به نوعی روانشناسی بود. پرصاد

MERSANA
۱۴۰۱/۱۰/۰۱

من فایل صوتی این کتاب رو گوش دادم، فهمش یکم مشکل بود .ینی متن زیاد روان نبود ،که شاید مشکل از ترجمه باشه. اما نویسنده درس خوبی بهمون میده، شاید متن زیاد سلیس نباشه اما نکته اصلی رو در بین این

- بیشتر
پویا
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

این متن کتاب کامل نیست!

Fardin Asha
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

کاملا سانسور شده وهیچ ربطی به اثر اصلی ندارد

پندار
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

هیچ کتابی رو از روی جلد و یا اسمش قضاوت نکنین. کمتر از ۱ ساعت کتاب رو گوش دادم و متوجه شدم همون مباحث روانشناسی زرده! اگر خیلی مشتاقین که بدونین چی‌گقته، خلاصه‌ی کتاب رو سرچ کنید تا متوجه شوید

- بیشتر
RaHa
۱۴۰۲/۰۷/۱۷

یک سری مطالب بی پایه و با منابع ضعیف و غیر علمی. صرفا با ظاهر شیک و زیبا و کاملا احساسی که البته این ترجمه همون ظاهر زیبا را هم نداره.

لنا
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

کتاب زرد

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان