دانلود کتاب صوتی خودت را نابود نکن! با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت را نابود نکن! اثر گری‌جان بیشاپ

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت را نابود نکن!

انتشارات:سبکتو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خودت را نابود نکن!

کتاب صوتی خودت را نابود نکن (خودت را فنا نده) کتابی از گری جان بیشاپ، سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی است. بیشاپ در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه با چند تغییر ساده در زندگی خودتان را از غرق شدن در روزمرگی و بیهوده زندگی کردن رها کنید.

درباره کتاب صوتی خودت را نابود نکن

این میکروکتاب برای کسانی است که نمی‌دانند فقط با چند تغییر ساده در زندگی و افکارتان می‌توانند تبدیل به فردی که آرزویش را دارند شوند.

یشاپ در این کتاب دست‌چینی از اظهار نظرهای شخصی‌اش را درباره اختیار داشتن، زندگی‌بخشیدن، متعالی‌بودن و جسارت‌داشتن جمع کرده است. همچنین صحبت‌ها و گفتارهایی از فلاسفه، شخصیت‌های مهم تاریخی، و نکته‌هایی از یافته‌های علمی هم در این کتاب وجود دارد که همه آن‌ها به نگرش او پروبال بیشتری داده‌اند.

این میکروکتاب یک راهنمای واقعی برای شماست تا در مسیر رویاهایتان قدم بگذارید و یکبار برای همیشه به آنها برسید. خودت را نابود نکن کتابی است که برای حال حاضر شما نوشته شده تا نشان دهد هر چقدر شرایط بد باشد، تنها کسی که می‌تواند شما را به مسیر زندگی برگرداند فقط خودتان هستید.

شنیدن کتاب خودت را نابود نکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

درباره گری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ سخنران انگیزشی، مربی توسعه فردی و نویسنده کتاب‌های پر فروش موفقیت است. او بعد از اینکه از اسکاتلند به آمریکا مهاجرت کرد دامنه مطالعاتی خود را در حوزه توسعه شخصی متمرکز کرد. با کمک تحقیقاتی که انجام داد توانست در بهبود زندگی مردم قدم‌های بزرگی بردارد و همین باعث شد تا مراجعه کنندگانی از سرتاسر دنیا برای تغییر زندگی خود نزد او بروند. او به تغییر روش و سبک زندگی در رسیدن به خواسته‌ها باور دارد و همین باور باعث شده تا کتاب‌هایش به فروش خوبی برسد. سرتاسر دنیا برای تغییر زندگی خود نزد او بروند. او به تغییر روش و سبک زندگی در رسیدن به خواسته‌ها باور دارد و همین باور باعث شده تا کتاب‌هایش به فروش خوبی برسد.

معرفی نویسنده
عکس گری‌جان بیشاپ
گری‌جان بیشاپ

گری جان بیشاپ یکی از کارشناسان برجسته در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی محسوب می‌شود که ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، از ورزشکاران و افراد مشهور گرفته تا مدیران فورچون ۵۰۰ و حتی مادران و پدران خانه‌نشین. اگر به دنبال آن هستید تا فراتر از محدودیت‌های خود قدم بردارید، دیدگاه‌های خود را بهبود بخشیده و بار دیگر چارچوب‌بندی کنید و مهم‌تر از همه، بتوانید بزرگ‌تر فکر کنید، خواندن آثار گری جان بیشاپ چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند. رویکرد «فلسفه‌ی شهری» او، حاکی از موج جدیدی از توانمندسازی شخصی و تسلط بر زندگی است که نتایج شگفت‌انگیزی را برای افراد در کیفیت و عملکرد زندگی‌شان ایجاد کرده و همه‌گیری شگفت‌انگیزی در جهان پیدا کرده است. بسیاری از کتاب‌های بیشاپ به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

نظرات کاربران

سلینا
۱۳۹۹/۰۳/۰۸

خیلی مفید بود ، ممنون

saeed farahani
۱۳۹۹/۰۵/۱۳

خارق العادس باید ٥ سال زود تر گوش میکردم😌

مصطفی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

خوشم نیومد... کلیشه زرد تکراری کاربردی نبودن .. . . این چیزاییه که میاد به ذهنم

عاطفه میرشفیعی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

فوق العادست هر چند بار بیشتر گوش میدمش بازم ازش خسته نمیشم و هر بار چیزهای بیشتری یاد میگیرم👌🏻👌🏻

کاربر 4946286
۱۴۰۲/۰۴/۳۰

بی نظیره مخصوصا صدای گوینده عالی و دلنشین

zahra pm
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

بخاطر فروش بالای کتاب کنجکاو شدم بخونمش و متاسفانه یکی از کتابهاییه که با کلی گویی هاش فقط وقتتو میبره.اگه به یه تلنگر کوچیک یا خرده یادآوری نیاز دارین ،بدردتون میخوره.

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۵۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۵۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان