دانلود کتاب صوتی کتابچه دوازده قانون زندگی با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابچه دوازده قانون زندگی اثر جردن پترسون

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابچه دوازده قانون زندگی

معرفی کتاب صوتی کتابچه دوازده قانون زندگی

کتابچه صوتی دوازده قانون زندگی چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام، نوشته جُردن. بی. پِتِرسون است. پترسون در این کتاب راهکارهایی برای درمان آشفتگی‌ها پیشنهاد می‌کند.

درباره کتاب دوازده قانون زندگی

کتاب دوازده قانونِ زندگی اثر جُردن بی پِتِرسون، یک کتاب تأمل‌برانگیز است. این روانشناسِ بالینیِ کانادایی، نظراتش را در مورد شخصیت، هستی و وجود، پیوستگی درونیِ نظم و آشفتگی؛ یعنی دو نیروی مشهود در کل زندگی، بحثِ واگذاری نقش‌های جنسیتی، منشاء بزرگترین شرارت‌های دنیا و بسیاری مباحث بحث‌برانگیز دیگر بیان کرده است.

او معتقد است ما توانایی تغییر فرایندهای منفی را داریم مثلا یکی از مواردی که می‌توانید روی آن کار کنید، وضعیت ظاهری بدنتان است. اگر زبان بدن شما بر شکست یا ضعف دلالت داشته باشد، احتمالاً مردم نیز راجع به شما همین فکر را می‌کنند و بر همان اساس با شما ارتباط برقرار می‌کنند. از طرف دیگر، داشتن یک حالت ظاهری برنده و با اعتماد به‌نفس، به خودتان و دیگران این پیام را مخابره می‌کند که شما خودتان را می‌شناسید. همین موضوع روی برخورد دیگران با شما تأثیر می‌گذارد و آنها نیز شما را جدی می‌گیرند و به عنوان یک فرد مهم، باعث می‌شوند حس بهتری داشته باشید و ترشح سِرتونین نیز افزایش می‌یابد که در نتیجه به شما در بیشتر برنده شدن کمک می‌کند.

پترسون می‌گوید ما باید خودِ گناهکارمان را بپذیریم و خود را دوست داشته باشیم و افراد ناکامل دیگر مانند خودمان را نیز ببخشیم و حمایت کنیم. شما باید به خودتان احترام گذاشته و مراقبش باشید. به کسی که واقعاً هستید فکر کنید و خوب و بد را برای خودتان مشخص کنید. تلاش برای بهبود کیفیت زندگی و پذیرش مسئولیتِ کمک به خود، به زندگیتان معنا می‌بخشد. این نشان می‌دهد که شما می‌توانید با اعتمادبه‌نفس، ذات گناهکارتان را فراموش کنید و یادبگیرید دوباره با خدا ارتباط برقرارکنید.

شنیدن کتابچه دوازده قانون زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل دوازده قانون زندگی را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد