دانلود کتاب صوتی شرمنده نباش دختر با صدای فاطمه مهربان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شرمنده نباش دختر اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی شرمنده نباش دختر

معرفی کتاب صوتی شرمنده نباش دختر

کتاب صوتی شرمنده نباش دختر اثر عالی و شنیدنی دیگری از ریچل هالیس، نویسنده‌ی کتاب پرطرفدار خودت باش دختر است. هالیس در کتاب صوتی شرمنده نباش دختر به ما راه و روش برنامه‌ریزی تا رسیدن به اهدافمان را آموزش می‌دهد.

می‌توانید نسخه‌ی صوتی و خلاصه‌شده‌ی کتاب شرمنده نباش دختر را با صدای زیبای فاطمه مهربان، بشنوید و دنیایتان را متحول کنید!

درباره‌ی کتاب صوتی شرمنده نباش دختر

هرکسی حق دارد در زندگی رویاها و اهدافی داشته باشد. مگر نه؟ اما آیا همه می‌توانند به خواسته‌ها، اهداف و رویاهایشان برسند؟ ریچل هالیس در کتاب صوتی شرمنده نباش دختر این حق را به تمام دختران و زنان می‌دهد تا دست از شرمندگی بردارند، احساس خجالت را کنار بگذارند و بدون حس شرم و گناه، به دنبال واقعی کردن رویاهایشان باشند. هالیش در کتاب صوتی شرمنده نباش دختر، به تمام زنان این پیام را می‌دهد که رویایی برای خودشان بسازند و با امیدواری و البته تلاش و کوشش مداوم و روحیه‌ی خستگی‌ناپذیر به دنبال واقعی کردن رویایشان بروند.

اگر تا پیش از این به شما یاد داده بودند برای اینکه زن یا دختر خوبی باشید، باید مرتب به سرویس دادن به اطرافیانتان ادامه دهید و همیشه لیست بلند بالایی از افراد بودند که باید آن‌ها را راضی می‌کردید، اگر هیچ وقتی برای خودتان، رویاپردازی‌ها و دنبال کردن اهدافتان نداشتید، کتاب صوتی شرمنده نباش دختر را گوش کنید. ریچل هالیس راه و روش برنامه‌ریزی بی‌نقص برای رسیدن به هدف‌ها و رویاهایتان را به شما یاد می‌دهد.

کتاب صوتی شرمنده نباش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی شرمنده نباش دختر برای تمام دختران و زنان بسیار مفید است. اگر هدفی در سرتان دارید و نمی‌دانید چطور به آن‌ها دست پیدا کنید، حتما از مطالب این کتاب صوتی که خلاصه‌ای از کتاب شرمنده نباش دختر است، استفاده کنید.

درباره‌ی ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وبسایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند. ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و همچنین نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.

بخشی از نسخه‌ی کامل کتاب شرمنده نباش دختر

مطمئنم اکثر زنانی که این کتاب را برای خواندن انتخاب می‌کنند جست‌وجوگر هدف هستند؛ جست‌وجوگر طلا نه، جست‌وجوگر هدف. یعنی شما یک هدف یا یک رؤیا دارید که همیشه در قلبتان بوده و دنبال انگیزه و توصیه‌هایی هستید که کمکتان کند تا روبه‌جلو حرکت کنید، اما در میان زنان، ممکن است زنانی باشند که ندانند این ماجرای هدف و به‌دنبال هدف رفتن چیست و چطور عمل می‌کند، چون آنها از آن مدل آدم‌هایی نیستند که خیلی به‌دنبال اهدافشان باشند. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که این خصوصیت در ذاتشان نیست؛ عده‌ای تحت‌تأثیر محیط و فرهنگی که در آن بزرگ شده‌اند چنین فکری می‌کنند و عده‌ای به دلایلی دیگر. حتی عده‌ای هستند که آرزو می‌کنند کاش هدفمند باشند، اما امید چندانی ندارند.

موضوع اینجاست که من می‌دانم چرا چنین فکری می‌کنید. اگر قرار نبود از استعدادتان استفاده کنید، هرگز آن استعداد در وجودتان قرار داده نمی‌شد. راه‌رفتن، حرف‌زدن، غذاخوردن بدون خفه‌شدن، رانندگی، هجی‌کردن کلمات، کار با کامپیوتر-همهٔ اینها به‌طور طبیعی از زمان تولد بخشی از «کسی که هستید» بوده‌اند.

نه، ساده نباشید!

شما تمام این مهارت‌ها را درست مثل میلیون‌ها مهارت دیگر یاد گرفته‌اید. منظورم این نیست که شما یک انسان هدفمند نیستید، آنچه می‌گویم این است که یک کلمه را جا انداخته‌اید. شما هنوز یک فرد هدفمند نیستید. هدفتان را پیدا کنید، رویش تمرکز داشته باشید و یاد بگیرید تلاش کنید تا روزبه‌روز به آن نزدیک و نزدیک‌تر شوید. پیداکردن هدفتان نیاز به بررسی و شفاف‌سازی دارد، اما دو مورد بعدی؟ تمرکزداشتن و تلاش برای نزدیک‌ترشدن به جایگاهی که می‌خواهید به آن برسید؟ این دو مورد چیزی به‌جز عادت نیستند. اگر آنها را ندارید به این خاطر است که هنوز ایجادشان نکرده‌اید، نه اینکه اصلاً چنین چیزی برای شما ساخته نشده باشد.

رؤیا چیزی است که آرزویش را دارید، امیدی برای زندگی. رؤیا چیزی است که در حین گذراندن زندگی سراغتان می‌آید. مواردی مثل: ای‌کاش در طول روز این‌همه احساس خستگی نمی‌کردم. اگر اندام خوبی داشتم عالی می‌شد. دوست دارم تمام قرض‌هایم تمام شوند. کاش می‌توانستم تابستان امسال یک تعطیلات درست‌وحسابی داشته باشم. ای‌کاش زندگی‌مان با قسط و چک نمی‌گذشت. شاید بتوانم شغل دومی هم داشته باشم. ازآنجاکه هرکدام از ما از مکان‌های مختلف و خانواده‌های مختلفی می‌آییم، رؤیاهایمان به‌اندازهٔ مدل موهایمان متفاوت و متنوع است. هرکس برای خودش رؤیایی دارد-همه رؤیا دارند، اما همه دربارهٔ آنها حتی با خودشان هم صحبت نمی‌کنند و باور ندارند که می‌توانند به آنها دست پیدا کنند. تک‌تک کسانی که این کتاب را می‌خوانند خواسته‌هایی دارند. خواسته‌هایی که دارید، همان رؤیاهای شما هستند، اما رؤیاها و اهداف دو مقولهٔ کاملاً متفاوت از هم هستند.

یک هدف رؤیایی است که برای به‌دست آوردنش تلاش می‌کنید. یک هدف رؤیایی است که تصمیم می‌گیرید آن را به واقعیت برسانید. یک هدف مقصدی است که به‌جای اینکه فقط آرزویش را داشته باشید برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید. امیدواربودن زیباست و ابزار بسیار باارزشی است که می‌تواند در طول راه به ما انگیزه دهد و کمک کند نگرشی مثبت و روشن به آینده داشته باشیم، اما بیایید روراست باشیم: امیدواربودن یک استراتژی نیست.

امید به بهترشدن زندگی، امید به بهترشدن خودتان، امید برای انگیزه‌گرفتن و متمرکزشدن برای رسیدن به هدف، به‌تنهایی هیچ ارزشی ندارد. باید برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ریزی کنید. باید آگاه باشید و همین‌الآن تصمیم بگیرید که دوست دارید چه کسی باشید و هرآنچه می‌خواهید را به‌دست بیاورید.

باید به این حقیقت باور داشته باشید.

باید به خودتان باور داشته باشید. باید باور داشته باشید که می‌توانید به هر آن کس که دوست دارید تبدیل شوید. در حین خواندن این کتاب، در همان‌حال که با خود فکر می‌کنید دوست دارید تبدیل به چه کسی شوید، به یاد داشته باشید که این سفر با داشتن هدف آغاز می‌شود. این سفر با پیداکردن مسیری که می‌خواهید طی کنید آغاز می‌شود و بعدازآن باید یاد بگیرید که برای رسیدن به مقصد باید چه عادت‌ها و رفتارهایی داشته باشید.

یکی از بهترین لحظات کاری من در پنج سال اخیر، تماس تلفنی یکی از اعضای اجتماعمان بود؛ اجتماعی که از میلیون‌ها زن (و البته چند مرد محترم) در سرتاسر دنیا تشکیل شده است و همه در شبکه‌های اجتماعی باهم در ارتباط هستیم. با یکی از اعضای اجتماع صحبت می‌کردیم و از او دربارهٔ تجربهٔ شرکتش در کنفرانسی که برگزار کرده بودیم پرسیدیم-اولین سالی که کنفرانس‌های رایز۱۹ را آغاز کرده بودیم. آن‌موقع واقعاً نمی‌دانستیم داریم چه‌کار می‌کنیم، فقط می‌دانستم که می‌خواهم فرصتی را برای کنار هم قرارگرفتن زنان ایجاد کنم تا از آن برای کشف ایده‌هایشان استفاده کنند و با کمک آن ایده‌ها تغییری در زندگی‌شان پدید آورند و در کنارش این فرصت را به آنها بدهم که با زنانی مثل خودشان هم‌صحبت شوند؛ بنابراین، در حال صحبت با یکی از اعضای اجتماعمان بودیم که آن‌قدر جسارت داشت که حاضر شده بود دربارهٔ تجربیاتش با ما صحبت کند. این خانم گفت که ابتدا فقط با این هدف به کنفرانسمان آمده که کتابش را برایش امضا کنم و اصلاً تا قبل‌ازآن به مسائلی مثل پیشرفت و ایجاد تغییر در خودش فکر نکرده است.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۳۹۹/۰۵/۲۳

همین کتاب و کتابهای دیگر ریچل هالیس مثل خودت باش دختر، دست از عذرخواهی بردار دختر و ... برای افزایش عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس بسیار مفید و عالی هستند، حتما توصیه می‌کنم.

neda
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

خیلی ممنون از تخفیف ولی انقدر مبلغش کم بود ک موقع پرداخت ارور میداد ، نمیشه رایگانشکنید؟

راضیه
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

ترجمه عالی

کاربر ۱۶۴۵۳۸۶
۱۳۹۹/۰۲/۰۸

کتاب بسیار مفیدط هست

کاربر ۲۹۹۸۳۱۴
۱۴۰۱/۰۳/۲۲

کتاب های ریچل هالیس خیلی خیلی قشنگه و من توصیه می کنم که دخترا فقط بخونینش درضمن برای زندگی تون هم به درد میخوره .کتاب خودت باش دختر جان هم بخرین خیلی قشنگ و اموزندس.

Narges Askari
۱۳۹۹/۰۲/۱۳

عالیه

friend moon :)
۱۴۰۱/۰۵/۰۹

خلاصه مفید و کوتاه ، پیشنهاد می کنم گوش کنید اما چون نکات خوبی در آن بیان شده بهتر است با یاداشت برداری همراه باشد.

کاربر ۲۰۸۸۸۹۴
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

خیلی قشنگه

nsr1234
۱۳۹۹/۰۴/۲۸

خوب و عالی👌🏻👌🏻👌🏻

naxgol 8999
۱۳۹۹/۰۲/۰۸

عالی بود 👌👌👌👌

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان