دانلود کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه با صدای ایمان ساکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه اثر آناستازیا نوویک

دانلود و خرید کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه

معرفی کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه

کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه، اثر آناستازیا نوویک، داستانی الهام‌بخش از زندگی دختر جوانی است که به دلیل تومور بدخیمی که دارد، کمی بیشتر زنده نیست. اما آشنایی او با یوگا و مدیتیشن، دنیایش را تغییر می‌دهد.

کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه را با ترجمه‌ی سید محمدعلی بهروزی و صدای ایمان ساکی بشنوید و برای رسیدن به نتجه‌ی مطلوب، تمرین‌هایش را انجام دهید. 

درباره‌ی کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه

کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه، خلاصه چهار جلدی با عنوان سن سی و تکنیک شامبالا است. آنستازیا نوویک، نویسنده‎ی کتاب تمرین روحی روانی و مراقبه سعی کرده است برای تسهیل درک و شناخت تکنیک های مراقبه و تمرکز، تمرینات مدیتیشن را توضیح دهد. در کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه، از زندگی دختری می‌خوانیم که به دلیل تومور  بدخیمی که در سرش دارد، افسرده شده است. او از سردردهایش متوجه آن می‌شود. کمی بعد او با یک معلم یوگا (سن سی) آشنا می‌شود و این تمرینات به وسیله معلم یوگا (سن سی) به شاگردان آموزش داده می‌شود. این‌ها دید او را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد و از او انسانی جدید می‌آفریند... درطول کتاب تمرین روحی روانی و مراقبه، تمرینات مراقبه توسط استاد سن سی کاملا توضیح داده می شود.

کتاب صوتی تمرین روحی روانی و مراقبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمرین روحی روانی و مراقبه برای تمام علاقه‌مندان و دوستداران یوگا، اثری بی‌نظیر است. اگر به دنبال داستانی الهام بخش و یک منبع انگیزه برای شروع میدیتیشن و یوگا می‌گردید، تمرین روحی روانی و مراقبه کتاب مناسبی برای شما است.

نظرات کاربران

mahshid T
۱۳۹۹/۰۷/۱۰

امروز صبح کتاب رو خریداری کردم. و الان ۳ صبح است. فصل نهم هستم. انقدر کتاب و تمرینات جذاب و کارآمد است. مراقبه های عالی داره. یک کتاب عملی ی خوب، صمیمی، کاربردی برای مراقبه است.

persian boy
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

خیلی کاربردی نیست اما اطلاعات خوبی میده راجع به مراقبه ولی خانم گوینده انقدر حرف ش رو همراه با سوت زدن ادا میکرد که نتونستم تحمل کنم و تا آخر داستان پیش برم

پاریزی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

انتظار داشتم به طور عملی تمرین مراقبه را یاد بگیرم، اما نوشته در قالب سوال و جواب بود که تمرکز بر مراقبه را دچار اختلال می‌کرد.

homeira
۱۴۰۱/۰۲/۱۲

کتاب خیلی خوبی هست ولی کاش گوینده جذاب تر بیان می کرد انگار داره اخبار میگه 😒

زمان

۳ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۶۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۴۶۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان