دانلود کتاب صوتی زندگی‌تو خوب کن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی‌تو خوب کن (خلاصه کتاب) اثر لوئیز ال. هی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی‌تو خوب کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی زندگی‌تو خوب کن (خلاصه کتاب)

لوئیز هی نویسنده معروف حوزه موفقیت در کتاب صوتی زندگی‌تو خوب کن به شما می‌گوید: کنترل زندگی و افکارتان را بدست بگیرید و چطور با تغییر افکار و دیدگاه‌تان به زندگی می‌توانید از پس مشکلات و موانع بربیایید.

نسخه صوتی کتاب زندگی‌تو خوب کن با صدای دادبه دادمهر در اختیارتان قرار دارد. 

درباره کتاب صوتی زندگی‌تو خوب کن

زندگی امروز بسیاری از ما با مشکلات و موانع گره خورده است. گاهی دست به هر کاری می‌زنیم به نتیجه نمی‌رسیم یا اوضاع بدتر می‌شود. لوئیز هی معتقد است که این مشکل نه به خاطر دیگران و نه عوامل بیرونی است، بلکه به خاطر خود شما و افکارتان است. لوئیز هی در کتاب زندگی‌تو خوب کن در مورد بخشی از کتاب دیگرش به نام شفای تن صحبت می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چطور تغییر افکار می‌تواند دردهای جسمانی شما را خوب کند. در اصل او به شما می‌آموزد که کنترل زندگی و افکارتان را بدست بگیرید. او با همین روش توانست سرطان وخیمش را طوری درمان کند که گویی هرگز نبوده. زندگی‌تو خوب کن یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های دنیا بوده است.

کتاب صوتی زندگی‌تو خوب کن را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید، کتاب زندگی‌تو خوب کن، یک کتاب عالی برای شما به‌شمار می‌رود.

درباره لوئیز هی

لوئیز هی ۸ اکتبر ۱۹۲۶، در لس‌آنجلس به دنیا آمد. او به عنوان یکی از مربیان پیشگام در زمینه خودباوری شناخته می‌شود. لوئیز هی دوران کودکی و نوجوانی سختی را پشت سر گذاشته بود؛ ناپدری اش فردی خشن بود و همواره او و مادرش را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد. در سن ۵ سالگی توسط همسایه اش مورد تجاوز قرار گرفت و در ۱۵ سالگی در حالیکه حامله بود دبیرستان را ترک کرد. در ۱۶ سالگی فرزندش را به دنیا آورد. بعد به شیکاگو رفت و برای طراحان مد کاری کرد. کاری که البته برای او موفقیت‌آمیز بود. بعد از آن از شیکاگو به نیویورک رفت و در آنجا با آثار فلورانس اسکاول شین و ارنست هولمز در خصوص تفکر نو آشنا شد. در آن زمان آنها ادعا می‌کردند که خوش‌بینی می‌تواند شرایط مادی مردم را تغییر داده و همچنین مشکلات جسمی ‌را برطرف سازد. لوئیز این تفکر را باور کرد و تحقیقات زیادی انجام داد و نهایتا در سال ۱۹۷۲ اولین کتاب او با نام شفای تن چاپ شد که با فروش در ۳۳کشور جهان و ترجمه به ۲۵ زبان دنیا به یکی از پرفروش ترین کتاب‌های زمان خود بدل شد.

زمانی که لوئیز در اوج شهرت بود متوجه شد که سرطان دارد اما فلسفه شخصی و باورهایش به او کمک کرد تا این بیماری را به طور کامل از بین ببرد. اکنون موسسه انتشاراتی خودش با نام "هی‌هاوس" که از نشیمن خانه‌اش شروع و به یکی از مشهورترین موسسات چاپ تبدیل شد. لوئیز هی در نهایت در  ۳۰ اوت ۲۰۱۷ در ۹۰ سالگی چشم از دنیا فروبست.

بخشی از کتاب صوتی زندگی‌تو خوب کن

به هر چیزی که فکر کنیم اتفاق می‌افتد. این قدرت افکار ماست که گاهی آن را نادیده می‌گیریم. وقتی فکر کنیم که کسی دوستمان ندارد، در واقعیت اتفاق می‌افتد و دیگران ما را دوست نخواهند داشت. اما اگر بتوانیم فکر کنیم که انسانی عزیز و دوست داشتنی هستیم، همه ما را دوست خواهند داشت.

فکر کردن در مورد هر چیزی می‌تواند به یک اعتقاد در ذهن شما تبدیل شود. وقتی به فکری که در ذهنتان است اعتقاد پیدا می‌کنید، کائنات آن را برای شما برآورده می‌کند. برای کائنات اهمیتی ندارد که فکر شما در مورد چه چیزی است، یا چقدر خوب و چقدر بد است، کائنات فقط وظیفه برآورده کردن افکار و اعتقادات شما را برعهده دارند.

گاهی اوقات شرایط محیط زندگی، افکار و فرهنگ‌ها باعث می‌شود تا ذهن ما فقط به طرف موارد منفی حرکت کند. عقایدی وجود دارد که درست نیست اما نباید با باور کردن آنها خودمان را محدود کنیم. مثل: «زن که نمی‌تونه پول دربیاره» یا «مرد که گریه نمی‌کنه».

نظرات کاربران

خدیجه صادق
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

حتما یک بار باید خونده بشه و این تمرین فوق‌العاده است. در هر جایی که هستم همه چیز عالیه، جهان من سرشار از نیکی است و من میتونم این نیکی رو جذب کنم

کاربر ۵۵۲۳۹۸۵
۱۴۰۲/۰۵/۱۴

خیلی کتاب خوبی بود جملات تاکیدی عالی داره و حس خوبی به من داد

زمان

۱ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۹۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۹۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان