دانلود کتاب صوتی غول کوچک مشکل بزرگ با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غول کوچک مشکل بزرگ اثر کیت مک مولان

دانلود و خرید کتاب صوتی غول کوچک مشکل بزرگ

معرفی کتاب صوتی غول کوچک مشکل بزرگ

کتاب صوتی غول کوچک مشکل بزرگ، نوشته‌ی کیت مک‌مولان، از مجموعه‌ی مدرسه نابودکنندگان اژدها، ماجرای پیدا کردن اژدهای عزیز ویگلاف، وروجک است. وروجک را دزدیده‌اند. هیچ خبر دارید کار چه کسی بوده است؟

کتاب غول کوچک مشکل بزرگ را فرزانه مهری به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی این اثر را با صدای اعظم حبیبی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی غول کوچک مشکل بزرگ

برادرهای ویگلاف همیشه در خانه او را دست می‌اندازند و اذیت می‌کنند. پدر و مادرش هم که اصلا عین خیالشان نیست! ویگلاف وقتی آگهی ثبت‌نام مدرسه نابودکنندگان اژدها را می‌بیند در مدرسه ثبت‌نام می‌کند. البته مشکلی وجود دارد؛ ویگلاف زورش حتی به اذیت کردن یک مورچه هم نمی‌رسد. اما از عقلش کمک می‌گیرد که مشکلاتش را حل کند. غول کوچک مشکل بزرگ، همانطور که از اسمش هم پیداست، داستان مشکل بزرگی است که برای ویگلاف و دوستانش در مدرسه نابودکنندگان اژدها پیش می‌آید. تیم مدرسه نابودکنندگان اژدها فقط یک الاغ دارد. که آن هم برای دیگ‌سوز، آشپز مدرسه است. اما تیم هنرستان شوالیه‌های اصیل، اسب‌های واقعی دارند. همان اول هم که حسابی خدمت آنگوس می‌رسند. به نظر می‌رسد که اینجا مشکلی واقعی وجود دارد. آخر وروجک، اژدهای ویگلاف را هم دزدیده‌اند...

کتاب صوتی غول کوچک مشکل بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی غول کوچک مشکل بزرگ کتابی جذاب برای کودکان و نوجوانانی است که به ژانر ادبیات فانتزی علاقه دارند. اگر از مجموعه‌ی مدرسه نابودکنندگان اژدها، کتابی خوانده‌اید و دوست داشتید، از  کتاب صوتی غول کوچک مشکل بزرگ هم خوشتان می‌آید.

درباره‌ی کیت مک‌مولان

کیت مک‌مولان ۱۶ ژانویه‌ی ۱۹۷۴ در سنت لوئیس، میسوری به دنیا آمد. او زندگی حرفه‌ای خود را با شغل معلمی شروع کرد. کیت مک‌مولان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته آموزش ابتدایی و از دانشگاه ایالتی اوهایو دریافت کرد. او تا به امروز حدود پنجاه جلد کتاب برای کودکان نوشته است. از میان دیگر آثار کیت مک‌مولان می‌توان به انتقام بانو اژدها، سنگ سیاه‌چال، تربیت اژدها در ۹۷ مرحله، شاگرد جدید مدرسه، یک روز با شوالیه، گردش علمی در غبار مرگبار، پیرترین اژدهای جهان و... اشاره نمود.

جملاتی از کتاب صوتی غول کوچک مشکل بزرگ

ویگلاف فریاد زد و به آنگوس که پشت الاغی نشسته بود گفت: «آنگوس مراقب باش!»

آنگوس داد زد: «گنده‌بک، هی!» اما گنده‌بک تکان نخورد. پسری زره‌پوش، سوار بر اسبی سیاه و تیزرو، مستقیم به سمت آنگوس و گنده‌بک حمله‌ور شد. ویگلاف با دست جلوی چشم‌هایش را گرفت. شترق! بعد از لای انگشتش، یواشکی نگاه کرد. آنگوس به زمین افتاده بود و حیرت‌زده به نظر می‌رسید. ویگلاف تعجب نکرد. صبح همان روز تیم جنگ سواره با نیزه‌ی مدرسه‌ی نابودکنندگان اژدها، سوار بر گاری که الاغی آن را می‌کشید به هنرستان شوالیه‌های اصیل آمده بودند. تیم جنگ سواره با نیزه‌ی ه.ش.ا، بسیار قوی بود. تیم م.ن.ا بسیار ضعیف بود. تیم ه.ش.ا اسب‌های واقعی داشت. تیم م.ن.ا یک الاغ واقعی داشتبه نام گنده‌بک که همان الاغ دیگ‌سوز، آشپز م.ن.ا بود...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۱۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۱۱۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان