دانلود کتاب صوتی عشق بورزید با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق بورزید اثر ویکتوریا اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق بورزید

گوینده:اعظم حبیبی
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عشق بورزید

عشق بورزید یکی از سخن‌رانی‌های ویکتوریا اوستین، کشیش کلیسای بزرگ لیکوود و همسر جول اوستین است. ویکتوریا در این سخن‌رانی می‌گوید باید یاد بگیریم که خوب عشق بورزیم زیرا نوع عشق ورزیدن ما تأثیر مستقیمی روی زندگی خودمان دارد. باید عشق را رشد دهیم تا آگاهی و عمق معرفت بیشتری به دست آوریم.

شنیدن کتاب صوتی عشق بورزید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 شنیدن سخنرانی های آموزنده اوستین‌ها برای همه مفید است.

 بخشی از کتاب صوتی عشق بورزید

در هر وضعیت و شرایطی، ما باید درک کنیم که عشقمان باید به بلوغ برسد، باید رشد پیدا کند و باید پیشرفت کند و برای این‌که بتواند این‌ها را انجام دهد باید نسبت به عشق‌ورزی متعهد باشیم زیرا عشق‌ ورزیدن در واقع تمرکز و متعهد بودن است.

ما به عنوان انسان متحول می‌شویم، رشد پیدا می‌کنیم، تغییر پیدا می‌کنیم و شرایط ما عوض می‌شود، پس باید تمایل داشته باشیم که عشق خودمان را نسبت به آن تغییرات سازگار کنیم و نسبت به عشقمان باهوش باشیم. عشق منتظر نمی‌ماند که چیزی رخ دهد، عشق دنبال عمل است، عشق رابطه‌ها را می‌سازد، عشق خدمت می‌کند، عشق می‌بخشد.

یک مخزن عشق است که هرگز خالی نمی‌شود و آن خدای متعال است‌ این خدای بزرگ است، او خود عشق است، وقتی سراغ خدا می‌روید سراغ عشق رفته‌اید.

ویکتوریا اوستین نویسنده کتاب "زندگی با عشق" به شما یادآوری می‌کند که اگر روابط خوب می‌خواهید، اگر می‌خواهید زندگی‌تان جمع‌وجور شود، باید سراغ خدا بروید، باید اجازه دهید خدا شما را تغییر دهد، باید اجازه دهید آن زیربنای عشق در وجود شما ساخته شود جریانی از عشق وجود خواهد داشت که شما را قوی می‌کند.

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۶/۰۶

خیلی تاثیر گذار، انگیزشی و عالی. برای همه خوبه به نظرم. صدای گوینده هم با احساس و قابل درک است.

کاربر طاقچه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

اگه بی انگیزه شدین بهترین کتابه براتون

کاربر ۱۴۹۳۳۳۹
۱۳۹۹/۰۱/۱۸

ما زیاد گیرا نیست بیشتر از اون گوینده شاید بخاطر موضوع کتاب شاید مجبور بود که خیلی تند تند صحبت کنه انگار که بخواد کتاب و زود تموم کنه یا به عبارتی عجله داره که کتاب تموم میشه سریع و

- بیشتر

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان