دانلود کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم اثر احسان عبدالباقی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم، با ترجمه‌ی احسان عبدالباقی کتابی مفید و کاربردی در زمینه‌ی تربیت صحیح کودکان و آموزش مسئولیت‌پذیری و خلاقیت به آنان است. 

کتاب چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم را می‌توانید با صدای ندا پوریان تهیه کنید و از راهکارهای ارائه شده در آن استفاده ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم

تربیت فرزند یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌هایی است که بر دوش هر پدر و مادر است. والدین باید بتوانند فرزندی را تربیت کنند که در جامعه عضوی مفید باشد. اما گاهی اوقات والدین در برابر رفتارهای فرزندشان سردرگم و دستپاچه می‌شوند. نمی‌دانند واکنش صحیح چیست یا چه رفتاری باید داشته باشند. تربیت فرزند زمانی سخت‌تر می‌شود که با به کار بردن یک روش تربیتی خاص، بخواهیم هدفی را هم دنبال کنیم. 

برای اینکه فرزندانی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم چه کارها و اقداماتی لازم است انجام دهیم؟ چطور می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که راه و روش صحیحی برای تربیت فرزندانمان در پیش گرفته‌ایم؟ آیا کودکان به خودی خود می‌آموزند که چه رفتارهایی صحیح و پسندیده و چه رفتارهایی اشتباه و نادرست است؟ اگر این سوالات ذهن شما را هم درگیر کرده است، کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم را تهیه کنید تا به پاسخ تمام پرسش‌هایتان برسید. کتاب چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم راهکارهایی نیز به والدین ارائه می‌دهد تا با عمل کردن به آن‌ها در تربیت فرزندانشان موفق باشند. 

کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم کتابی مناسب و کاربردی برای والدین، مربیان و افرادی است که با کودکان کار می‌کنند. اگر به موضوعات تربیتی کودکان علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. 

جملاتی از کتاب صوتی چگونه فرزندی مسئولیت‌پذیر داشته باشیم

به عنوان پدر یا مادر یکی از مسئولیت‌های اصلی شما در حیطه‌ی تربیت فرزند این است که مطمئن شوید فرزندانتان برای زندگی در دنیای واقعی آماده هستند. و قرار است بزرگسالان مسئولیت‌پذیری باشند. در دنیای امروزی این کار بیش از هر زمان دیگری، چالش‌برانگیز است اما مطمئنا غیرممکن نیست. در حقیقت مهارت‌های زیادی در زندگی وجود دارد که می‌توانید به فرزندانتان آموزش دهید. و از این طریق به آنها کمک کنید یک عضو مسئولیت‌پذیر و در عین حال فردی خلاق و شاد برای جامعه باشند. در ادامه توصیه‌هایی را مطرح می‌کنیم که می‌تواند در آموزش مسئولیت‌پذیری و خلاقیت به فرزندانتان مفید واقع شود.

نظرات کاربران

کاربر 7999295
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

کتاب خییلی خوبیه، خدا خیر بده به تمام اونایی که این کتاب رو در اختیار دیگران گذاشتن

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان