دانلود کتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید با صدای دلارام شکوهی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید اثر ریما رادنر

دانلود و خرید کتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید

معرفی کتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید

در کتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید، ریما رادنر ابزاری کارآمد در اختیارتان قرار می‌دهد تا بر احساس ناخشنودی و افسردگی که همه گهگاه دچارش می‌شویم، غلبه کنید، زیبایی درونی خود را کشف کنید، بر افسردگی چیره شوید و عشق واقعی را بجویید.

درباره کتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید

ریما رادنر یک دانشمند یا یک روان‌درمانگر نیست. او زنی بسیار باهوش است که توانست مشکلات و معضلاتی را که از پدر و مادرش بطور ژنتیک به او به ارث رسیده بودند برطرف سازد. کتاب او پر از مثالهای جالب است. شاد بودن را انتخاب کنید مانند یک مربی شخصی بدنسازی است برای کسانی که می‌خواهند بر اعتمادبه‌نفس خود بیفزایند و بهتر بتوانند از زندگی لذت ببرند. خانم رادنر درباره روحیه‌های ضعیف اطلاعات فراوان دارد، اما در ضمن خوب می‌داند که چگونه به اوج برسد و روحیه خوب را در خود ایجاد نماید. او این را شخصآ تجربه کرده است.

در کتاب شاد بودن را انتخاب کنید، ریما رادنر به شما راهکارهایی را پیشنهاد می‌کند که با کمک آنها بتوانید شاد بودن را یاد بگیرد. او معتقد است شاد بودن خود به خود اتفاق نمی افتد و باید فراگرفته شود او در ۱۸ فصل این کتاب آموزه‌هایی برای شاد بودن دارد.

شنیدن کتاب شاد بودن را انتخاب کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری و کسانی که فکر می‌کنند به اندازه کافی شاد نیستند و یا می‌توانند شادتر زندگی کنند.

جملاتی از کتاب شاد بودن را انتخاب کنید

وقتی کسی از شما می‌پرسد: «حالتان چطور است؟» آیا خودبخود آه و ناله سر می‌دهید که: «بیش از اندازه افسرده هستم.» بدانید اگر خوشحالی و شادمانی را برگزیده‌اید، باید خود را کسی بدانید که به ندرت افسرده می‌شوید.

افسردگی احساس یأس و درماندگی است. احساس می‌کنید که زندگی شما ارزشمند نیست. احساس می‌کنید زندگی بیش از اندازه سخت و دشوار است. احساس می‌کنید کنترلی بر زندگی خود ندارید. احساس می‌کنید به‌رغم همه تلاشهایتان، به زمین می‌خورید. احساس می‌کنید دلیلی برای زنده ماندن ندارید. این حالت عاطفی سبب می‌شود بیش از اندازه احساس خستگی و بیحالی کنید.

افسردگی احساس بدی است. افسردگی تبدیل به روشی برای برخورد با جهان می‌شود. وقتی افسرده هستید، احساس اندوه نمی‌کنید، به جای آن بی‌تفاوت می‌شوید، رخوت پیدا می‌کنید. درباره خود به برداشت بدی می‌رسید. احساس بی‌ارزش بودن می‌کنید، احساس گناه و درماندگی می‌کنید.

نظرات کاربران

کاربر 7224536
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

اصلأ این کتابو نخونید 99 درصد کلمات این کتاب از افسردگی و منفی صحبت می‌کنه و اندک شادی که در وجود خواننده کتاب هست از بین میره

سارا
۱۴۰۰/۰۵/۱۵

من نمونه رو گوش دادم و توی همون جملات اول گوینده اشتباه در خوانش داره متاسفانه. مثلا میگه الیزابت سرشار از نشاط، زندگی کردن است به جای اینکه بگه سرشار از نشاطِ زندگی کردن است!

زمان

۵ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۱۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۱۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان