دانلود کتاب صوتی آفتاب‌پرست نازنین با صدای زهره فیضی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آفتاب‌پرست نازنین اثر محمدرضا کاتب

دانلود و خرید کتاب صوتی آفتاب‌پرست نازنین

گوینده:زهره فیضی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آفتاب‌پرست نازنین

کتاب صوتی آفتاب‌پرست نازنین رمانی نوشته محمدرضا کاتب است که با صدای زهره فیضی منتشر شده است. رمان آفتاب‌پرست نازنین در حال و هوای دوران جنگ و بعد از آن روایت می‌شود.

درباره کتاب صوتی آفتاب‌پرست نازنین

شوکا دختر جوانی است که با مادر و پدرخوانده‌اش زندگی می‌کند. شوکا همواره با حس عذاب و رنج زندگی می‌کند و نمی‌تواند مادرش را بخاطر ترک پدرش که منجر به مرگ او شد ببخشد از طرفی ازدواج مادرش با یک مرد عراقی برای او دردناک است و به‌طور مداوم مادرش را بابت این انتخاب تحقیر می کند. راوی دیگر داستان مردی است که تمام زندگی اش را در عراق رها کرده و به ایران آمده است تا انتقام مرگ فرزندش را بگیرد. کتاب آفتاب‌پرست نازنین با دو راوی و داستانی به‌هم گره خورده توانست در سال ۱۳۸۸ جایزه روزی‌روزگاری را دریافت کند. محمدرضا کاتب تا پیش از این به داستان‌های پر از پیچیدگی زبانی شهرت داشت در این کتاب با زبانی روان‌تر و ساده‌تر داستان پیچیدگی‌های روابط انسانی را بیان می کند.

شنیدن کتاب آفتاب‌پرست نازنین را به چه کسانی پیشنهاد یم کنیم

اگر طرفدار ادبیات داستانی هستید شنیدن این کتاب با تمام ظرافت و پیچیدگی‌هایش برای شما لذت راوانی خواهد داشت.

درباره محمدرضا کاتب نویسنده کتاب صوتی آفتاب‌پرست نازنین

محمدرضا کاتب متولد ۱۳۴۵ است. در رشته کارگردانی تلویزیونی فارغ‌التحصیل شد و به سریال سازی و فیمنامه نویسی پرداخت. نویسندگی را از نوجوانی شروع کرده بود و از جوان ترین نویسنده‌های کیهان بچه‌ها بود. 

در دهه ۶۰ آثار «اولین قدم»، «شب چراغی در دست»، «قطره‌های بارانی»، «نگاه زرد پاییز»، «ختم ارباب والا»، «جای شما خالی»، «بلاهای زمینی»، «عبور از پیراهن» و «پری در آبگینه»را منتشر کرد. فیلمنامه لاک‌پشت‌ها پرواز می‌کنند ساخته بهمن قبادی نوشته محمدرضا کاتب است. 


ک

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد