دانلود کتاب صوتی رختخوابت رو جمع کن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رختخوابت رو جمع کن (خلاصه کتاب) اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی رختخوابت رو جمع کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی رختخوابت رو جمع کن (خلاصه کتاب)

ژنرال ویلیام اچ مک‌ریون در کتاب صوتی رختخوابت رو جمع کن از فعالیت‌های کوچکی که می‌توانند زندگی‌ و حتی دنیا را تغییر دهند نوشته است که با ترجمه فطمه فراهانی و صدای دادبه دادمهر منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی رختخوابت رو جمع کن

طی مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه تگزاس در سال ۲۰۱۴، از ژنرال ویلیام اچ مک‌ریون خواسته شد تا به سخنرانی بپردازد. او در این سخنرانی از ۱۰ درس ارزشمندی که در دوران خدمت در نیروی دریایی آمریکا فرا گرفته بود و در تمام لحظات زندگی تجربه کرده بود، گفت. درنهایت تعجب دانشجویان استقبال بسیار خوبی از این تجربیات کردند. بنابراین ژنرال ویلیام اچ مک‌ریون تصمیم گرفت تا درس‌های یاد شده را در قالب کتاب به رشته تحریر درآورد تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. کتاب یاد شده با عنوان رختخوابت رو جمع کن منتشر شد. ژنرال مک ریون در این کتاب داستان‌هایی را از افراد بزرگی روایت می‌کند که در مراحل مختلف زندگی، الهام بخش او بوده‌اند. فصل نخست کتاب کار امروز را به فردا نینداز نام دارد. مک ریون با نقل داستانی در این فصل می‌گوید: اگر می‌خواهید زندگی‌تان و شاید جهان را تغییر دهید از مرتب کردن تختخوابتان شروع کنید.

شنیدن کتاب رختخوابت رو جمع کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

رختخوابت رو جمع کن یکی از کتاب‌های پر فروش نیویورک‌تایمز در سال ۲۰۱۷ بود. مطالعه این کتاب را به همه افرادی که قصد ایجاد تغییری در زندگی خود دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ژنرال ویلیام اچ مک‌ ریون نویسنده کتاب صوتی رختخوابت رو جمع کن

ویلیام اچ مک‌ ریون در نوامبر ۱۹۵۵ متولد شد. او با بورس تحصیلی وارد دانشگاه تگزاس در آستین شد، به عضویت نیروهای آموزش افسران نیروی دریایی درآمد و در سال ۱۹۷۷ از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. مک ریون مدرک کارشناسی خود را در رشته روزنامه‌نگاری دریافت کرد و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه نیروی دریایی دریافت کرد. ویلیام اچ مک‌ ریون در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین دانش‌آموختگان دانشگاه تگزاس انتخاب شد. در حال حاضر ژنرال ویلیام اچ مک‌ریون رئیس دانشگاه تگزاس فعالیت می‌کند.

جملاتی از کتاب صوتی رختخوابت رو جمع کن

بعد از حملات یازده سپتامبر و به هم ریختگی اوضاع و بعد از بهبودی جراحتم، در اداره مبارزه با تروریسم کار کردم و بعد از آن در بغداد در دفتر فرماندهی موقت حضور یافتم. در آن موقع در کیسه خواب می‌خوابیدم و هر وقت که بیدار می‌شدم کیسه خوابم را مرتب می‌کردم، بالش را در آن قرار می‌دادم و خود را آماده شروع روز می‌کردم.

در سال ۲۰۰۳ صدام حسین را دستگیر کردند و زندانی ما بود. وقتی او را دیدم تختخواب لوکسی داشت اما او تختخوابش را مرتب نمی‌کرد. ملافه‌ها مچاله شده بود و تمایلی به مرتب کردن آن نداشت.

در زندگی چیزهای کوچکی وجود دارد که وقتی شما آن را انجام می‌دهید، نتایج روز خودتان را تحت تأثیر قرار می‌دهید. شما دنبال چیزی هستید تا آرامش خاطرتان باشد. این موضوع فقط مربوط به میدان‌های جنگ نیست. گاهی کار بسیار ساده مرتب کردن یک تختخواب، می‌تواند یک نیرو و انگیزش بسیار فوق‌العاده‌ای برای اینکه فرد روزش را بهتر شروع کند و پایان خوشی برای خودش رقم بزند، بدهد.


معرفی نویسنده
ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۶۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۶۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان