دانلود کتاب صوتی تعالی عشق با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی تعالی عشق

تعالی عشق اثر محمد جولایی تهرانی و موسی زمان‌زاده دربان یکی از مجموعه کتاب‌های عشق‌های رنگی رنگی است. که با جلد صورتی رنگ منتشر شده است. تعالی عشق به مفهوم عشق به رشد روحی و روانی فردی می‌پردازد و برررسی عشق از نگاه بزرگان و نظریه‌پردازان از ویژگی‌های این مجموعه است.

درباره‌ کتاب تعالی عشق

تعالی عبارت است از نقشه ی رشد سازمان و فرد در تمامی ابعاد داخلی و خارجی آن. تعالی زمانی اتفاق می‌افتد که فرد در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت خود قدم برمی‌دارد و برای رسیدن به آینده بهتر تلاش می‌کند.

رنگ صورتی بردباری و صبوری را به انسان القا می‌کند و افراد را به مهربانی و محبت و نوع‌دوستی تشویق می‌کند. زمانی‌که شخصی در موقعیت تنش و عصبانیت باشد، رنگ صورتی به او آرامش می‌دهد و کمک می‌کند بپذیرد بعضی مسائل باید مسیر طبیعی خودشان را بروند.

کتاب تعالی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به دو گروه پیشنهاد می‌کنیم:

گروه اول کسانی که با موقعیت عشق روبه‌رو شده‌اند و خود را در این دنیا تنها می‌بینند. تعالی عشق با بررسی رویکردی جامع از نویسندگان و اندیشمندان به مقوله عشق، کمک می‌کند شنونده در میان هجوم احساساتش تنها نماند و بتواند از عشق برای رشد خود استفاده کند.

گروه دوم کسانی هستند که می‌خواهند از عشق بنویسند و نیازمند شناخت تجربیات مشترک انسانی هستند. عشق در شکل جامع و گسترده در این کتاب مرور شده‌ است و نویسنده تازه‌کار می‌تواند از دریای تجربیات پیشینیان بهره ببرد.



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان