دانلود کتاب صوتی رابین و بز سخنگو با صدای بهار قربان پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رابین و بز سخنگو اثر جان پتنس

دانلود و خرید کتاب صوتی رابین و بز سخنگو

معرفی کتاب صوتی رابین و بز سخنگو

کتاب صوتی «رابین و بز سخنگو» نوشتهٔ جان پتنس با ترجمهٔ مونا دهدشتی و مینا بخشی و بهار قربان پور و سید ابراهیم احمدی در انتشارات راه ابریشم چاپ شده است. این کتاب مناسب کودکان است.

درباره کتاب رابین و بز سخنگو

داستان این کتاب از یک روز صبح شروع می شود که پرنس جان تصمیم می‌گیرد تا رابین هود را دستگیر کند. پرنس جان همان شخصی است که رابین هود و دوستانش از دستش در امان نیستند! اگر رابین هود و دوستانش را هم نمی‌شناسید باید بگوییم که آن‌ها جوانانی هستند که دوست دارند به مردم فقیر کمک کنند؛ اما چون خودشان پولی ندارند، پول‌های افراد ثروتمند را می‌دزدند و بین فقرا تقسیم می‌کنند.

 رابین هود که می فهمد پرنس جان می‌خواهد او را دستگیر کند، برای مخفی شدن درون قفس بزی می‌رود و وقتی پرنس جان و داروغه سر می‌رسند، رابین هود با تقلید صدای بز می‌گوید که رابین هود از شما باهوش‌تر است. داروغه با عصبانیت بز را دستگیر کرده به زندان می‌برد.

کتاب رابین و بز سخنگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی ب است.

نظرات کاربران

کاربر ۷۰۱۲۹۷۴
۱۴۰۲/۱۱/۰۵

کتاب قشنگی است❤🥰

AAA
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

اگر امکانش هست تمام کتابها را در یک فایل بگذارید ( به عنوان مثال بگذارید مجموعه داستانهای…..) و هر کتاب در فصلهای مختلف قرار بدین. اینطوری قیمتش هم مناسبتر برای خوانندگان در میاد و میتونن شبی یک داستان گوش بدن.

- بیشتر

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان