دانلود کتاب صوتی یویو و شب یلدا با صدای مریم عبداله زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یویو و شب یلدا اثر اعظم حیدری

دانلود و خرید کتاب صوتی یویو و شب یلدا

معرفی کتاب صوتی یویو و شب یلدا

اعظم حیدری نویسنده مجموعه داستان‌های یویو است که اینبار کتاب یویو و شب یلدا را برای کودکان تالیف کرده است. این کتاب کودکان را با شب یلدا و رسم و رسومات آن آشنا می‌کند. امیر جوشقانی و مریم عبداله‌زاده گویندگی کتاب صوتی یویو و شب یلدا را بر عهده دارند.


خلاصه کتاب صوتی یویو و شب یلدا

یویو نام شخصیت اول داستان اعظم حیدری است. یویو یک بچه یوزپلنگ ایرانی است که همراه مادر و پدرش زندگی می‌کند. داستان یویو و شب یلدا، به شب آخر ماه پاییز اختصاص دارد، یویو در این شب به همراه پدر و مادرش به خانه پدربزرگ می‌رود تا شب یلدا را دور هم جشن بگیرند. پدربزرگ نیز به رسم هرسال برای آن‌ها قصه تعریف می‌کند. با این کتاب همراه شوید تا از یک‌سو از قصه‌های پدربزرگ لذت ببرید و از سوی دیگر نیز با رسم و رسوم این شب آشنا شوید.

شنیدن کتاب صوتی یویو و شب یلدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی یویو و شب یلدا، کودکان را با فلسفه شب یلدا و رسم و رسوم آن آشنا می‌کند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم، این کتاب صوتی را حتما گوش کنید.

جملاتی از کتاب صوتی یویو و شب یلدا

یویو شب یلدا رو خیلی دوست داره چون می‌تونه تا دیروقت بیدار بمونه و به قصه‌های بابابزرگ گوش بده. امشب بابابزرگ می‌خواد قصه یلدا و سوپ سنگ رو تعریف کنه. همه خانواده دور هم می‌شینن و بابابزرگ شروع می‌کنه به قصه گفتن.

روزی روزگاری پیرمردی با کوله‌باری روی دوشش به دهی رسید باباجون. اون روز، روز آخر پاییز بود و اون شب هم می‌شد شب یلدا. یلدا بلندترین شب ساله. مردم توشب یلدا که بهش شب چله هم می‌گن، دور هم جمع می‌شن، جشن می‌گیرند و شادی می‌کنند. پیرمرد خیلی شب یلدا رو دوست داشت. برای همین تصمیم گرفت که اون شب رو توی ده بمونه و با مردم دهکده، شب چله رو جشن بگیره.

نظرات کاربران

f.rashidy
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

خیلی خیلی عالی بود 💚💚💚💚

کاربر 8499128
۱۴۰۲/۱۲/۲۹

👍👍👍⭐⭐⭐⭐

کاربر ۱۵۸۸۶۳۴
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

خوب

زمان

۹ دقیقه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان