دانلود کتاب صوتی تقویت مهارت‌های شنیداری با صدای حمید سربندی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تقویت مهارت‌های شنیداری اثر دوری کلارک

دانلود و خرید کتاب صوتی تقویت مهارت‌های شنیداری

معرفی کتاب صوتی تقویت مهارت‌های شنیداری

تقویت مهارت‌های شنیداری یکی از کتاب‌های دوری کلارک درباره رشد مهارت‌های فردی است. او در این کتاب درباره تقویت مهارت شنیداری حرف می‌زند.

 درباره کتاب صوتی تقویت مهارت‌های شنیداری

همانطور که سخنوری عمومی یک مهارت است که شما می توانید از طریق تمرین به دست آورید، شنونده‌های خوب نیز یک موهبت مخصوص و غیر قابل دسترس ندارند. با دقت گوش دادن یک مهارت است که شما میتوانید آن را بیاموزید.

در این درس به متخصص این درس دوری کلارک بپیوندید. او کمک می‌کند تا بفهمید چرا سخت است که خوب گوش کنید، و چطور ذهنیت شنونده خوب بودن را توسعه دهید. او همچنین استراتژی های چندگانه گوش کردن را برای شما آماده کرده است که به شما کمک می کند تا هنگامیکه شما کسی هستید که به حرفتان گوش داده نمی‌شد مدیریت کنید که حواستان پرت نشود و چگونه به چیزهایی که گفته نمیشود گوش دهید. هم چنین او بیان می‌کند چطور اجازه دهید دیگران بفهمند که به آن ها گوش داده اید و چطور به کسی که رنجش آور است گوش کنید.

 شنیدن کتاب تقویت مهارت‌های شنیداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

معرفی نویسنده
عکس دوری کلارک
دوری کلارک

دوری کلارک علاوه بر اینکه یک نویسنده‌ی حوزه‌ی کسب‌وکار توانمند است، یکی از افراد تاثیرگذار و الهام‌بخش در دنیای کسب‌وکار به شمار می‌رود. او نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروشی مثل بازآفرینی خویشتن، ارتباطات موثر، پیدا کردن ایده‌ی برجسته برای کسب و کار و... در حوزه‌ی مشاوره‌ی کسب و کار، تدریس مهارت‌های ارتباطی در فضای کسب‌وکار و تدوین استراتژی کسب‌وکار هم فعالیت‌های درخورد توجهی دارد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۱۷۵۹۶۸
۱۴۰۲/۰۸/۱۱

برای من خوب بود شما رو نمیدونم

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۳۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۳۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان