دانلود کتاب صوتی صبح یک میلیونر (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صبح یک میلیونر (خلاصه کتاب) اثر لویس هووس

دانلود و خرید کتاب صوتی صبح یک میلیونر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی صبح یک میلیونر (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی صبح یک میلیونر، مجموعه‌ای از طرز فکرها، عادت‌ها و روتین‌های میلیونرها است که به ما کمک می‌کند تا برای بهبود شرایط اقتصادی خود، با ذهنی روشن، برنامه‌ریزی کنیم. لوئیس هووس از کارآفرینان و ورزشکاران برتر آمریکا، نویسنده‌ی این کتاب است و انتشارات سبکتو نسخه صوتی این اثر را در اختیار علاقه‌مندند قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی صبح یک میلیونر

لوئیس هووس نویسنده‌ی کتاب صبح یک میلیونر درباره‌ی کتابش اینطور می‌گوید: 

چرا من این کتاب را نوشتم؟ چون افرادی مثل من در دنیا کم نیستند، کسانی که می‌خواهند پول بیشتری داشته باشند، اما درگیر ناامیدی و احساسات منفی شدند و فکر می‌کنند که با این شرایط جامعه هرگز به جایی نخواهند رسید.

من در کتاب صبح یک میلیونر به شما می‌گویم که چطور وقتی هیچ چیز نداشتم و خواهرم خرجم را می‌داد و ناامیدی از آینده‌ای نامعلوم وحشت به جانم انداخت بود، چطور از زندگی در خانه خواهرم تبدیل به فرد موفقی شدم. من با میلیونرهای زیادی صحبت کردم و عادت‌هایی از آنها که همه ما در زندگی می‌توانیم اجرا کنیم را گلچین کردم تا در این میکروکتاب به شما بگویم. صبح یک میلیونر راهنمای ساده‌ایست که شما را به موفقیت می‌رساند.

برای رسیدن به موفقیت در زمینه‌ی اقتصاد، داشتن ذهنی روشن، برنامه‌ریزی دقیق و طرز فکری که ثروتمندان دارند، لازم است. در کتاب صوتی صبح یک میلیونر، شما با این موارد آشنا می‌شوید.

کتاب صوتی صبح یک میلیونر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی صبح یک میلیونر برای افرادی که نیاز دارند به کسب و کارشان رونق ببخشند یا در تلاش هستند تا در زمینه‌ی اقتصادی پیشرفت کنند، راهنمایی عالی است.

درباره‌ی لویس هووس

لویس هووِس (Lewis Howes)، قبل از آنکه یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز شود، بازیکن شکست خورده‌ای بود که به خاطر مشکل خواندن، در مدرسه مورد تمسخر قرار می‌گرفت. اما امروز یکی از کارآفرینان و ورزشکاران حرفه‌ای در آمریکاست که توسط اوباما، رئیس جمهور سابق امریکا به عنوان ۱۰۰ کارآفرین برتر زیر ۳۰ سال معرفی شد. معروف‌ترین کتاب او بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

فهرست

  • طرز فکر ثروتمندان
  • چشم‌انداز روشنی درباره‌ی پول ایجاد کنید
  • قدرت رویاها
  • پول نمی‌خوابد اما شما باید بخوابید
  • زمان بیداری میلیونرها
  • عادت‌های میلیونرها
  • جریان عادی عادت‌ها و پول من
  • کار کردن از طریق اعداد
  • اهمیت روابط
  • یک اقدام بزرگ و مداوم


نظرات کاربران

ناهید
۱۳۹۸/۰۸/۲۸

عالی بود ممنون

محسن
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

سلام کارتون خیلی عالیه خدا خیرتون بده ولی یه حق اشتراک بگیرید ما رو وصل کنید به طاقچه.من که سالی یه بار یه کتاب نمیخونم اینجوری برا من گرون میافته لطفا تلاش کنید برا رایگان کردن

کاربر ۵۲۲۹۵۷۷
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

تواین کتاب گفته که عادت ثروت مندان صبح زود بیدار شدن، کتاب خوندن ،ورزش کردن ،باافراد موفق گشتن ،تایین اهداف ،مثبت اندیشی، کورکورانه ازدیگران تبعیت نکردن،مودب بودن،به دیگران کمک کردن ،روزانه ۱۵ تا۳۰ دقیقه فکر کردن به اهداف درآینده،یه لیست

- بیشتر
sadegh
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

با تشکر از اپ شما ، کتاب اما چون ازنظر روانشناسی قابل نقده به نظرم اصلا قوی نبود و خیلی کلیشه ای و بدون هیچ حرف جدیدی و فقط صرفا جهت نوشتن یک کتاب نوشته شده . در ابن زمینه

- بیشتر
کاربر 8065753
۱۴۰۲/۱۲/۱۳

اگه مثل قبلا بریده های از کتاب بذارید عالی میشه

BeyNaz
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

کتاب عالی و کاربردی هست که به طور کامل راهکارهای ثروتمند شدن رو به اشتراک میذاره... چون نویسنده هم خودش از بی پولی به جایی رسیده کاملاً با توضیحاتش همزادپنداری میکنیم که باعث تاثیرگذاری بیشتر کتاب میشه هم چنین که گویندگی هم

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۶۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۶۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان