دانلود کتاب صوتی راه نفوذ بر دل ها با صدای امیرمحمد صمصامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راه نفوذ بر دل ها اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی راه نفوذ بر دل ها

معرفی کتاب صوتی راه نفوذ بر دل ها

کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها اثری از برایان تریسی، سخنران مشهور و توانمند اهل کانادا است. او در این کتاب روشی را به شما می‌آموزد که به وسیله آن می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.

تریسی معتقد است که برای موفقیتتان در کسب و کار و زندگی شخصی، باید یاد بگیرید برخورد و روابطی گرم و دوستانه برقرار کنید. او در این کتاب چگونگی این کار را به شما می‌آموزد. نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با ترجمه مهدی قراچه داغی و صدای گرم و زیبای امیر محمد صمصامی بشنوید.

درباره کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها

همه افراد دوست دارند طوری رفتار کنند که دیگران را به خود جذب کنند. هیچکسی نیست که دوست نداشته باشد حرفش در مجامع مختلف پذیرفته شود و همه افرادی که با او در ارتباط هستند، پذیرای او باشند. اما آیا راهی وجود دارد که بتوانیم به یکی از همان افراد تبدیل شویم؟ آیا می‌توانیم از ارتباطاتمان کمک بگیریم تا بهترین برخوردها را با دیگران داشته باشیم و در متقاعد کردن دیگران موفق شویم؟

برایان تریسی معتقد است این کار عملی و شدنی است. اما در صورتی که ما راه نفوذ بر دل‌ها را بلد باشیم؛ به این ترتیب می‌توانیم گرم و دوستانه ارتباط برقرار کنیم و به یکی از افراد جذابی تبدیل شویم که همیشه آرزویش را داشته‌ایم. او اعتقاد دارد برای این کار باید چیزهایی را در وجود خود تغییر دهیم، مثلا نوع نگاهمان، طرز راه رفتنمان، نوع صدا و از همه مهمتر، فن بیان.

آیا لازم است همیشه زیبا باشیم؟ خیر. اما لازم است همیشه با هوش اجتماعی بالا گام برداریم. چگونه می‌توانیم به چنین موفقیتی برسیم؟ بیایید اول تعریفی از هوش اجتماعی ارائه کنیم: هوش اجتماعی (Emotional intelligence) که با نام هوش هیجانی هم شناخته می‌شود، یکی از انواع هوش است که بر روابط ما تاثیر مستقیم دارد. این روابط می‌توانند روابط دوستانه، خانوادگی، کاری و ... را شامل شوند.

برای تقویت هوش اجتماعی لازم است مهارت‌های ارتباطی را در خود پرورش دهیم و همچنین از قوانین اجتماعی، آگاهی داشته باشیم. به این ترتیب ما می‌توانیم استانداردهای خود را در ارتباط بالا ببریم و دیگران را متقاعد کنیم.

آنچه که برایان تریسی در این کتاب صوتی به ما آموزش می‌دهد، روشی برای بالا بردن استانداردهایمان است. به این ترتیب می‌توانیم تعاملاتی سازنده و اثربخش با دیگران داشته باشیم و نتیجه‌ای عالی از ارتباطات کاری و دوستانه بگیریم.

چرا باید کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها را گوش کنیم؟

با کمک کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها می‌توانیم ارتباطاتی اثربخش و سازنده داشته باشیم. به این ترتیب می‌توانیم در موقعیت‌های مختلف شغلی خودمان را نشان دهیم و پیشرفت کنیم. می‌توانیم به صورتی ثمربخش در جمع‌های مختلف حضور پیدا کنیم و در نهایت کاری کنیم که افراد مختلف در هر جمعی، از دوستان و آشنایان گرفته تا همکاران، پذیرای حضور ما باشند.

شنیدن کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها را به تمام کسانی که دوست دارند روابط کاری سالمی داشته باشند و در جمع‌های دوستانه و در میان اعضای فامیل بدرخشند، پیشنهاد می‌کنیم. شنیدن این کتاب برای هرکسی که دوست دارد روابط خودش را پیشرفت بدهد، لازم است و می‌تواند کمک موثری به او بکند.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا به دنیا آمد. او از همان دوران کودکی به خوبی با فقر آشنا بود. چراکه در خانواده‌ای فقیر متولد شده بود. همین موضع سبب شد تا کارهای مختلفی را تجربه کند. او برای اینکه در مسیر موفقیت قرار بگیرد، ابتدا کار در کشتی را انتخاب کرد. به این ترتیب به دور تا دور دنیا سفر کرد. همچنین تجربه وسیع و گسترده او در انجام کارهای مختلف سبب شد تا مهارت‌های مختلفی را کسب کند. اما او همواره از خودش یک سوال می‌پرسید: چرا دیگران همیشه از او موفق‌تر هستند؟

این سوال ذهن او را چنان به خود درگیر کرد که زندگی‌اش را در مسیر دیگری قرار داد. همان مسیری که امروز او را به چنین جایگاهی رسانده است. او تمام تجربه و دانسته‌های خود را در زمینه فروش گردآوری و تدوین کرد. به این ترتیب یک ساختار دقیق برای فروش بناکرد.

در حال حاضر، برایان تریسی را به عنوان یکی از مشهورترین چهره‌ها در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع انسانی می‌شناسند که کتاب‌های بسیاری در این زمینه تالیف کرده است و همچنین سمینارهای مختلفی را در سراسر جهان برگزار می‌کند. او با بنیان نهادن شرکت برایان تریسی اینترنشنال، به ارائه خدمات مختلف در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد.

درباره مهدی قراچه داغی

مهدی قراچه‌ داغی، ۱۲ آبان ۱۳۲۶ در کاشان به دنیا آمد. او در رشته اقتصاد تحصیل کرده است و یکی از مترجمان پرکار در زمینه کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. او کار ترجمه را از سال ۱۳۵۱ آغاز کرده است و کتاب‌های بسیاری را از نویسندگان مختلف و معروف، به خصوص در زمینه‌های موفقیت و روان‌شناسی به فارسی برگردانده است.

مهدی قراچه داغی، خواهرزاده سهراب سپهری است و همسر او، شهره عبداللهی هم به کار ترجمه مشغول است. قراچه داغی مدتی را در سازمان هواپیمایی کشوری به کار تدریس خدمات فرودگاهی و خدمات زمینی مشغول بود و مدتی را هم به عنوان دبیر فدراسیون دو و میدانی و همچنین سرپرست تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران فعالیت کرده است.

درباره امیرمحمد صمصامی

امیرمحمد صمصامی، گوینده و دوبلر توانمند ایرانی ۱۸ آذر ۱۳۴۱ در تهران متولد شد. او در مرکز آموزش هنر در وزرات ارشاد در فرهنگسرای نیاوران، تئاتر، بازیگری و کارگردانی را فراگرفت و از سن بیست و سه سالگی به طور حرفه‌ای مشغول به کار در زمینه دوبله شد. او در نمایش‌های رادیویی بسیاری ایفای نقش کرده است و در برنامه‌های تلویزیونی نیز اجرا داشته است.

صدای زیبای امیر محمد صمصامی را در فیلم‌های مختلفی به عنوان گوینده و دوبلور شنیده‌اید. او همچنین در بسیاری از برنامه‌های سینمایی و تلویزیونی در نقش مدیر دوبلاژ ظاهر شده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۳۰%
تومان