دانلود کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم با صدای دلارام شکوهی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم اثر شارون وگشیدر - کروز

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم

معرفی کتاب صوتی چگونه خودمان را دوست بداریم

کتاب چگونه خودمان را دوست بداریم: دانستن قدر و ارزش خود، راهنمایی برای ایجاد و تقویت عزت نفس و علاقه و دوست داشتن خودمان است. چطور و چگونه می‌توانیم خودمان را دوست بداریم و انسانی که خودش را دوست دارد، چه رفتارهایی دارد؟

شارون ویگشیدر - کروز نویسنده‌ی این کتاب و مهدی قراچه‌داغی مترجم آن است. انتشارات نوین کتاب گویا این کتاب را منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. 

درباره‌ی کتاب چگونه خودمان را دوست بداریم

شما فکر می‌کنید فردی که خودش را دوست دارد، چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا با کوچک‌ترین مشکلی برآشفته می‌شود یا می‌تواند در مقابلشان صبور باشد؟ فردی که خودش را دوست دارد، چه گفتگوهای درونی با خودش دارد؟ آیا احساسش نسبت به خودش، احساسی سازنده و سرشار از عشق و مثبت است یا مدام به خود سرکوفت می‌زند و ناکامی‌هایش را به یاد می‌آورد؟ شاید با بررسی رفتار فرد مقابل تا حدی بتوانیم این موضوع را بفهمیم، در حالی که شاید رفتار، صرفا تظاهر باشد و این احساس دوست داشتن واقعی وجود نداشته باشد. 

در کتاب چگونه خودمان را دوست بداریم، متوجه قدر و ارزش خود می‌شویم، با خودباوری و عزت نفس آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که چطور می‌توانیم در زندگی، با احساسات کهنه که اثری از عشق در آن‌ها دیده نمی‌شود خداحافظی کنیم و دری از دنیای جدیدی سرشار از عشق به خودمان بگشاییم. 

کتاب چگونه خودمان را دوست بداریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

چگونه خودمان را دوست بداریم برای تمام افرادی که حس می‌کند جای اعتماد به نفس، یا عزت نفس در وجودشان خالی است و یا محبت و عشق به خود را فراموش کردند، جذاب، خواندنی و کاربردی است. 

جملاتی از کتاب چگونه خودمان را دوست بداریم

خودباوری یعنی چی؟ کلمه‌ی مرکب خود باوری در فرهنگ‌های لغت معنا نشده است اما تا جایی که من می‌دانم، معنایش این است. باور به هویت من که شایسته‌ی بهترین‌هاست. از کجا می‌فهمیم که کسی دارای عزت نفس است؟ داری خودباوری است وبه خود احساس خوبی دارد؟

رفتار راهنمای خوبی است. با این حال رفتار می‌تواند فریب‌انگیز باشد، زیرا می‌توان به وجود رفتاری تظاهر کرد. می‌توان به تظاهر نشان داد که ما از اعتماد به نفس و عزت نفس برخورداریم. از قدیم گفته‌اند کتاب را از روی جلدش نمی‌توانید ارزیابی کنید. به همین دلیل درباره‌ی درون کسی که اعتماد به نفس بالایی را به نمایش می‌گذارد، و مطمئن از خود به نظر می‌رسد، نمی‌توانیم قاوت کنیم.خودباوری یعنی چی؟ کلمه‌ی مرکب خود باوری در فرهنگ‌های لغت معنا نشده است اما تا جایی که من می‌دانم، معنایش این است. باور به هویت من که شایسته‌ی بهترین‌هاست. از کجا می‌فهمیم که کسی دارای عزت نفس است؟ داری خودباوری است وبه خود احساس خوبی دارد؟

رفتار راهنمای خوبی است. با این حال رفتار می‌تواند فریب‌انگیز باشد، زیرا می‌توان به وجود رفتاری تظاهر کرد. می‌توان به تظاهر نشان داد که ما از اعتماد به نفس و عزت نفس برخورداریم. از قدیم گفته‌اند کتاب را از روی جلدش نمی‌توانید ارزیابی کنید. به همین دلیل درباره‌ی درون کسی که اعتماد به نفس بالایی را به نمایش می‌گذارد، و مطمئن از خود به نظر می‌رسد، نمی‌توانیم قضاوت کنیم.

فهرست

  • فصل اول: سفری به خودباوری
  • فصل دوم: والدین و خودباوری
  • فصل سوم: چشم‌اندازی جدید به روی احساسات کهنه
  • فصل چهارم: دشمنان عزت نفس
  • فصل پنجم: رسیدن به احساس خودباوری بیشتر
  • فصل ششم: صمیمیت، تعهد و عزت نفس
  • فصل هفتم: راهنمای ایجاد صمیمیت
  • فصل هشتم: نیازهای عاطفی و احساس خودباوری

نظرات کاربران

زهرا
۱۳۹۸/۱۰/۱۶

خیلی سرعت گوینده بالاست.. و درعین حال راهکار خاصی نمیده.. بیشتر ی نوع معرفی تمام مشکلات ادما و مثلا علل و عوامل اون هست..که اگر یکم مطالعه داشته باشین تو زمینه های موفقیت و روانشناسی فکر میکنم مطالب این کتاب فقط تکراری

- بیشتر
Nasrin mohseninia
۱۳۹۸/۰۸/۲۰

مطالب مفید و عالی.... وقتی شروع به گوش دادن کردم اول نظرم رو جلب نکرد ولی بعد از فصل یک ذهنم با سرعت و لحن گوینده ارتباط گرفت

Khorshid
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

مطالب کتاب بسیار مفید و سازنده هستن و به نظرم حتما ارزش خوندن داره ولی حیف و صد حیف از این گویندگی افتضاح خوشبختانه راه حلی هم هست که میتونید سرعت رو تنظیم کرد و با سرعت کمتر کتاب رو

- بیشتر
مهسا ستایش
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

گویندگی اصلا خوب نیست با سرعت بالایی مطالب را میخواند از خرید کتاب راضی نیستم

فاطمه
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

خیلی تند و سریع مطالبو میگه و سخت میشه تو ذهن تفکیک کرد.. مطالبش خوب بودن ولی خیلی متفاوت نبودن اصلا راهکار خاصی معرفی نمیکنه تو کتاب تا اخرش راهکار نمیداد

شادی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

برای من اصلا نکته تازه ای نداشت.توی۸فصل هییییچ راهکاری نمیده که نو باشه.به کسی که کتابهای خودیاری زیاد خونده توصیه نمیکنم.ولی برای افراد مبتدی دراین زمینه خوبه.

زمان

۲ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۳۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۳۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان