دانلود کتاب صوتی خدا حواسش به من هست با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خدا حواسش به من هست اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی خدا حواسش به من هست

معرفی کتاب صوتی خدا حواسش به من هست

کتاب صوتی خدا حواسش به من هست، اثر جول اوستین است و درباره‌ی اینکه همیشه و در تمام لحظات زندگی خداوند کنترل امور زندگی ما را به عهده گرفته است و چیزی به جز خیر مطلق برایمان اتفاق نمی‌افتد صحبت می‌کند. سایت نگرش نیک کتاب صوتی خدا حواسش به من هست را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات نازنین آذرسا نسخه صوتی آن را در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی خدا حواسش به من هست

در کتاب خدا حواسش به من هست جول اوستین به ما می گوید خداوندی که ما را خلق کرده چطور در تمامی لحظات سختی و غیر سختی مواظب و محافظ ماست و کنترل امور زندگی ما را در دست دارد اینکه هرگز از دید او وضعیت ما مخفی و بی اهمیت نیست. او تلاش می‌کند به ما نشان دهد که چطور ما باید بتوانیم در لحظات سخت زندگی، بخصوص زمانی که درگیر مشکلاتی مثل بیماری و مشکلات مالی شده‌ایم آرامشمان را حفظ کنیم و به یاد بیاوریم که خدا حواسش به من هست.

کتاب صوتی خدا حواسش به من هست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی خدا حواسش به من هست برای تمام افرادی که در مقطعی از زندگی نومیدی را تجربه کردند و یا به شدت نگران این هستند که چطور کارهایشان را جلو ببرند، کاربردی و جذاب است.

درباره‌ی جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.

خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود.

او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

جملاتی از کتاب صوتی خدا حواسش به من هست

در زندگی همه ما اتفاقاتی پیش می آید که باب میل ما نیستند.

آسان است که همیشه در زندگی نگران باشیم و مدام به این فکر کنیم که چگونه قرار است کارهایم به نتیجه برسد.

اگر جواب آزمایشاتم خوب نباشد چه می شود؟

اگر اوضاع مالیم خوب نشود چه می شود؟

اگر فرزندم در آن مدرسه پذیرش نشود چه می شود؟

ما سعی می کنیم تا جواب این سوالات را پیدا کنیم و تمام تلاش‌مان را هم می کنیم، اما شاهد هیچ تغییراتی نیستیم.

اگر حواسمان نباشد، همیشه بابت نتیجه کارهایمان نگران و ناامید خواهیم بود و انتظار بهتر شدن اوضاع را نخواهیم داشت.

اما جمله ی ساده‌ای است که شما همیشه باید آن را در ذهن خود به خاطر داشته باشید.

خدا حواسش به شما هست. او صاحب تاج و تخت است، آنچه که اتفاق می افتد می بیند و جواب تمام سوالات شما را می داند. بنابراین شما مجبور نیستید نگران جواب سوالاتتان باشید، ممکن است جواب منطقی وجود نداشته باشد، در واقع، شما هیچ جوابی را نمی‌بینید اما هیچ اشکالی ندارد، چون ما خدایی ماوراءالطبیعه داریم. او از راه هایی مسائل ما را حل می کند که ما حتی فکرش را هم نمی‌توانیم بکنیم. پس به جای اینکه با زور و اجبار کاری را به انجام برسانی، بی خیال آن شو و به خدا اجازه بده آن کار را برایت انجام دهد.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کاربر ۴۴۰۱۶۵۱
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

کتاب خوبیه مطالبش رو واقعا دوست داشتم ولی راوی بسیار بدی داره تن صدای خسته کننده، لحن شبیه رباط، لحن صداش آدمو عصبی میکنه.افتضاح. لطفا در انتخاب راوی بیشتر دقت کنید.

ستاره طلایی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

کتاب خوب اما صدا رو مخ

کاربر ۲۰۱۴۶۳۰
۱۳۹۹/۰۴/۲۰

کتاب های این نویسنده فوق العاده است و بنده این کتاب را به همه توصیه میکنم

کاربر 1158274
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

تنها کتابی که از صدا و لحن خواننده واقعا حال بسیار بدی به ادم دست میده و اصلا نمیفهمی موضوع کتاب چیه!!! واقعا متاسفم خریدم، کاش قبلش گوش میکردم

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان