دانلود کتاب صوتی چک لیست (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چک لیست (خلاصه کتاب) اثر آتول گاواندی

دانلود و خرید کتاب صوتی چک لیست (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی چک لیست (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی چک لیست، چطور کارها را به شکل درست انجام دهیم، نوشته‌ی آتول گاواندی، یک راهنما برای حل مشکلات از طریق یک راه حل ساده به نام چک لیست است که در صنایع و کسب و کارهای بزرگ و حتی صنعت پزشکی نیز کاربرد بسیاری دارند. این کتاب را گروه گرد آوری و ترجمه سبکتو با صدای دادبه دادمهر در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی چک لیست

شما با شنیدن چک‌ لیست یاد چه چیزی می‌افتید؟ احتمالا وسایل سفر یا پیک‌نیک! اما می‌خواهم به شما بگویم که چک لیست‌ها در صنعت پزشکی و هواپیمایی هر روز جان هزاران نفر را نجات می‌دهند. چک لیست همان لیست ساده‌ای است که شما می‌شناسید اما به عنوان یک دستیار حرفه‌ای برای شما و ذهن‌تان کار می‌کند. بنابراین شاید اصلا نیازی به پیدا کردن راهکاری دشوار وجود نداشته باشد و بتوانیم با همان راه حل ساده و منطقی که پیش رو داریم، مشکل را حل کنیم. در این میکروکتاب می‌خوانید که این لیست‌های ساده چطور می‌توانند ما و زندگی‌مان را متحول کنند و با مثال‌هایی که در دنیای واقعی اتفاق افتاده، اهمیت چک لیست‌ها را درک می‌کنیم. اصلا چک لیست‌ها به چه دردی می‌خورند؟

کتاب صوتی چک لیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی چک لیست می‌تواند کسب و کار شما را دگرگون کند، پس اگر به دنبال راهی برای افزایش کارآیی کارتان هستید و یا می‌خواهید مشکلات پیش آمده را حل کنید، این کتاب را انتخاب کنید.

درباره‌ی اتول گاواندی

آتول گاواندی جراح عمومی در بوستون، نویسنده نیویورکر و استادیار دانشکده پزشکی و دانشکده بهداشت عمومی هاروارد است. او دو جایزه ملی بدست آورده و به عنوان یکی از معتبرترین جراحان جهان شناخته می‌شود. آتول گاواندی دو کتاب دیگر هم با عناوین «یادداشت‌‌های یک جراح در باره عملکرد و پیچیدگی‌‌ها» و «یادداشت‌‌های یک جراح درباره یک علم ناقص» نوشته است که همه کتاب‌های او جز پرفروش‌ترین‌های آمازون بوده است.

جملاتی از کتاب صوتی چک لیست

در قرن بیست و یکم شرایط ما این است: امروزه ما دانش شگفت‌انگیزی را گردآوری کرده‌ایم. این دانش را در اختیار تعدادی از کارآمدترین، حاذق‌ترین و سخت‌کوش‌ترین اشخاص جامعه قرار داده‌ایم و آنان با استفاده از آن، کارهای شگفت‌انگیزی انجام داده‌اند. با این وجود این دانش اکثر غیرقابل کنترل است. معمولا در همه زمینه‌ها، از پزشکی گرفته تا امور مالی و از کسب و کار گرفته تا دولت‌ها، اشتباهات قابل اجتناب مخربو ناامید کننده‌ای دیده می‌شود. دلیل آن هم روشن است: حجم و پیچیدگی آنچه می‌دانیم، از توانایی فردی ما برای استفاده درست، سالم یا قابل اطمینان از مزایای آن بالاتر رفته است. دانش هم ما را نجات داده و هم باری به دوش ما گذاشته ‌است. به این معنی که به استراتژی متفاوتی برای غلبه‌ بر شکست لازم داریم، یک استراتژی که مبتنی‌ بر تجربه باشد و همزمان با استفاده از مزایای دانشی که داریم، نقایص بشری ما را هم جبران کند. چنین استراتژی هم اکنون وجود دارد و به قدری ساده است که  مسخره به نظر می‌آید. حتی از عقیده برخی که سالیان پی در پی را با دقت صرف ایجاد مهارت‌ها و فناوری‌های پیشرفته کرده‌اند، احمقانه است. این استراتژی همان چک لیست است!

نظرات کاربران

نرگس
۱۳۹۹/۰۷/۱۰

کلا از مزایا چک لیست صحبت کرده

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۷۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۷۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان