دانلود کتاب صوتی پل مکینا با صدای امیرحسین صداقتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پل مکینا اثر گلوریا ویلن

دانلود و خرید کتاب صوتی پل مکینا

معرفی کتاب صوتی پل مکینا

کتاب پل مکینا داستانی نوشته‌ی گلوریا ویلن است.

این داستان را محمد طالشیان به فارسی برگردانده است و انتشارات آوا رسا نسخه صوتی آن را در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب پل مکینا

آیا تا به حال روی یک قایق بوده‌اید؟ تا به حال سفر دریایی را تجربه کردید؟ آیا دوست دارید کاری مثل کار مارک هنسن که روی قایق پدرش کار می‌کند، داشتید؟

کتاب پل مکینا داستان مارک هنسن است. پدرش کاپیتان هنسن،کاپیتان آرورا است و مارک هم روی قایق پدرش به او کمک می‌کند. مسئولیت مارک مرتب کردن ماشین ها است اما او گاهی اوقات کارهای دیگری هم انجام می‌دهد... 

اگر دوست دارید که تجربه‌ی مارک را بدانید، کتاب پل مکینا را بخوانید. آن وقت به راحتی می‌توانید تصور کنید که روی قایق آرورا سوار شده‌اید و در دریا ها سفر می‌کنید.

کتاب پل مکینا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

داستان پل مکینا برای کودکانی که سال‌های مدرسه خود را می‌گذرانند، جذاب و شنیدنی است.

جملاتی از کتاب پل مکینا 

اگر روحیه‌ی پدرش، کاپیتان هَنسِن، در شرایط مساعدی بود، تابستان سیزدهمین سال زندگی مارک هنسن به یکی از بهترین زمان‌های عمرش تبدیل می‌شد. پدر مارک او را مسئول مرتب کردن ماشین‌هایی کرده بود که به داخل آرورا می‌رفتند.

آقای هنسن کاپیتان قایق مسافربریِ آرورا بود و مردم را از تنگه مَکینا عبور می‌داد. آن سال آخرین باری بود که از آرورا استفاده می‌شد. مارک تا جایی که یادش می‌آمد، داخل آرورا بود و به پدرش کمک می‌کرد. در روزهای داغ تابستان، به مسافرین قایق، لیموناد می‌فروخت تا از شدت گرما اذیت نشوند. در ماه نوامبر هم که هوا سرد بود، به شکارچیان گوزن شکلات داغ می‌فروخت تا بتوانند کلِ شب را تحمل کنند و سوار آرورا بشوند. آرورا کوچیک‌ترین فِری یا قایق مسافربری آن زمان بود که مسافرین و ماشین‌ها را از روستای مکینا به شهر سَنت ایگنِیس می‌برد. آن قایق یک خط ارتباطی بین دو شبه جزیره‌ی بالا و پایین میشیگان بود. مارک از روی قایق طرح اولیه پلی را می‌دید که باعث خوشحالیش می‌شد. در حالی که پدرش اصلا اینطوری نبود. با آرورا یک ساعت تا آن طرف تنگه راه بود اما با ساخته شدن پل این مسیر به پانزده دقیقه می‌رسید و این به معنی بازنشسته شدن آرورا بود..

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان