دانلود کتاب صوتی داستان دو شهر (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان دو شهر (خلاصه کتاب) اثر چارلز دیکنز

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان دو شهر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی داستان دو شهر (خلاصه کتاب)

کتاب گویای «داستان دو شهر» با فروشی بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از زمان اولین چاپ، در کنار کتاب شازده کوچولو، رکورد پرفروش‌ترین کتاب دنیا را دارد. همچنین به عنوان پرفروش‌ترین کتاب تک جلدی انگلستان هم شناخته شده است.

داستان دو شهر در لندن و فرانسه و در طول انقلاب فرانسه اتفاق می‌افتد و دو قهرمان مرد به نام‌های دارنی و کارتون دارد که هر کدام از آنها حکایت دو روی تاریک و روشن انسان هستند. این داستان که دقیقا همزمان با تغییرات بزرگ زندگی دیکنز بوده از نظر منتقدان ادبی، بهترین اثر او شناخته می‌شود. این رمان آخرین اثر دیکنز است و او پس از تمام شدن کتابش گفته بود: 

در تمام مدتی که این کتاب را می‌نوشتم هیجان‌زده و غمگین بودم. من تمام تلاشم را برای آن کردم. چارلز دیکنز، برجسته‌ترین نویسنده عصر ویکتوریایی و تاثیرگذارترین نویسنده بعد از شکسپیر است. در تمام رمان‌های او می‌توان تلفیقی از خیال‌پردازی، واقعیت‌های اجتماعی و دوران کودکی خودش را دید. رمان‌های دیکنز غالبا شما را در گوشه‌ای از داستان با اتفاقات ناگهانی شگفت‌زده می‌کنند و در پایان حقیقتی را به شما نشان می‌دهند که کامل درک می‌کنید. 

در تمام رمان‌های چارلز دیکنز می‌توانید تقابل شخصیت‌های سفید و آرمانگرا را با افراد سیاه و بدذات ببینید. در داستان دوشهر او از واقعیت یک لندن کثیف پرده‌برداری می‌کند و در الیور توئیست می‌خوانیم که فردی که به اصول اخلاقی پایبند بماند از سرنوشت خوبی برخوردار می‌شود. از مهمترین آثار او می‌توان داستان دو شهر، سرود کریسمس و الیور توئیست را نام برد.

معرفی نویسنده
عکس چارلز دیکنز
چارلز دیکنز
انگلیسی | تولد ۱۸۱۲ - درگذشت ۱۸۷۰

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده جیمز جویس، نویسنده بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

نظرات کاربران

نگار
۱۳۹۸/۱۰/۰۵

به نظرم بهتره رمان رو به میکرو کتاب تبدیل نکنید. اصلا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم. خیلی خلاصه شده.

Roshanak Azari
۱۳۹۸/۰۹/۰۹

خلاصه نویسی بسیار ضعیف و غیر منسجم بود.

زهرا كريمي
۱۳۹۸/۱۱/۱۸

اصلا داستان کتاب رو نمیشه فهمید خلاصه کردنش اشتباه بوده

arshia
۱۳۹۹/۰۳/۰۶

خیلی با لحن واقعا مناسبی حرف زد

Hanieh Sadat Shobeiri
۱۴۰۰/۰۹/۲۳

من کلاً کتاب‌های دیکنز رو به کسی معرفی نمی‌کنم و با این‌که خودم زیاد ازش خوندم، ولی اصلا‍ً از کارهاش خوشم نمیاد و برام جذاب نیست. اگر کاراشو دوست دارید گوش کنید.

kia mohaghegh
۱۳۹۹/۰۲/۱۷

بدترین کتاب دنیا

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان