دانلود کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند (خلاصه کتاب) اثر بنجامین گراهام

دانلود و خرید کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند (خلاصه کتاب)

بنجامین گراهام در کتاب صوتی سرمایه گذار هوشمند به ما یاد می‌دهد که خرید و فروش سهام نیازمند صبر و دانش است و هیچ ربطی به شانس ندارد. البته به شرط آنکه راه‌حل سرمایه‌گذاری را دانسته و بسیار با دقت به فرآیندش عمل کنید.

درباره میکرو کتاب صوتی سرمایه گذار هوشمند

سرمایه‌گذاری در بورس می‌تواند برای شما سود‌آور بوده و بازار مالی خوبی را برایتان به ارمغان بیاورد، درواقع شما نیازی به تحلیل‌های بسیار و بازی با ارقام‌های سنگین هم ندارید، فقط باید هر چه این اصول سرمایه‌گذاریتان بهتر باشد، نتایج بهتری می‌بینید. کتاب صوتی سرمایه گذاری هوشمند به شما می‌گوید که نیازی به تحلیل و بازی با ارقام نداشته و تنها باید اصولی را بدانید که براساس آن‌ها بتوانید بالاترین سود را از سهام‌هایتان ببرید.

یک سرمایه‌گذار زیرک در فرآیند سرمایه‌گذاری‌هایش بسیار با دقت عمل می‌کند. هر چه اصولی که برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنید عقلانی‌تر باشد، استراتژی سرمایه‌گذاری‌تان به نتایج بهتری منجر می‌شود. اگر قصد دارید با سرمایه‌گذاری در بازار بورس یا سایر اوراق بهادار به درآمد قابل‌ توجهی دست پیدا کنید، باید فعالیت‌هایتان را بر اساس اصول عقلانی و درست کسب‌وکار ساماندهی کنید.

کتاب صوتی سرمایه گذاری هوشمند در دسته‌ی کتاب‌های سرمایه‌گذاری و امور‌مالی مناسب برای گروه‌سنی بزرگسالان است.

چرا باید میکرو کتاب صوتی سرمایه گذار هوشمند را گوش کنیم؟

میکرو کتاب صوتی سرمایه گذاری هوشمند مرجعی کامل برای کسانی است که نیاز به یادگیری اصول سرمایه‌گذاری دارند، این کتاب چند سال بعد از بحران مالی که در دهه ۳۰ آمریکا اتفاق افتاد منتشر شد، نویسنده‌ی این کتاب از اشتباهات خود درس گرفته و آن را تبدیل به کتابی کرده که در آن راز سرمایه‌گذاری موفق را گفته است. کتابی که در حال مشاهده آن هستید، نسخه‌ای خلاصه از این کتاب است.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب را به مدیران، سهام‌داران و مسئولین مالی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری و سود بکنند‌، پیشنهاد می‌کنیم، همچنین برای تمامی سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ، افرادی که قصد یادگیری اصول و قوانین سرمایه‌گذاری را دارند و کسانی که قصد شروع فعالیتی یا ارتقا عملکرد خود و بهتر شدن در بورس را می‌خواهند میکرو کتاب صوتی سرمایه گذاری هوشمند را پیشنهاد ‌می‌کنیم.‌‎

درباره بنجامین گراهام

بنجامین گراهام در سال ۱۸۹۴ در انگلستان متولد شد. در یک سالگی به همرا خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد. او موفق شد برای ادامه تحصیل از دانشگاه کلمبیا بورسیه گرفته و در رشته‌های فلسفه و ریاضیات تحصیل کند، ولی گرایش او به بازار بورس از بیست سالگی هنگامی که در یکی از کارگزاری‌های وال‌استریت مشغول به کار شد، معلوم شد. او در بسیاری از مواقع به‌صورت پنهانی به مشتریان کارگزاری مشاوره می‌داد و همین مسئاه باعث حسادت بقیه‌ی همکاران او شد و درنهایت کار خود را در کارگزاری از دست داد. گراهام در سال‌های دهه ۶۰ میلادی یکی از معروف‌ترین فعالان در حوزه‌ی بورس بود که علاوه بر نظریه‌پردازی با خریدهای خود توانست در حرفه کارگزاری نام خود را در تاریخ بورس نیویورک برای همیشه حک نماید.

گراهام آن‌قدر به سرمایه‌گذاری‌های خود اطمینان داشت که با سرمایه اندک در بورس نیویورک به خرید سهام ادامه داد، و پس از مدت کوتاهی توانست میلیون‌ها دلار از این راه به‌دست بیاورد، و نام خود را در وال‌استریت به یک معامله‌گر ویژه مطرح کند.

گراهام یک شرکت سرمایه‌گذاری در سال ۱۹۲۶، با جروم نیومن راه‌اندازی کرد و در همان زمان شروع به سخنرانی در دانشگاه کلمبیا با موضوعات مرتبط با امور مالی کرد، سخنرانی‌هایی که تا سال ۱۹۵۶ و تا زمان بازنشستگی او ادامه داشت. گفته می‌شود که گراهام در سال ۱۹۲۹ در سقوط آمریکا شخصاً با شکست مواجه شد، اما شرکت سرمایه‌گذاری او نجات پیدا کرد و آرام‌آرام به جایگاه سابق خودش برگشت. بنجامین گراهام از این شکست درس‌های ارزشمندی گرفت و در تألیف کتاب بزرگی تحت عنوان “تجزیه و تحلیل اوراق بهادار” در سال ۱۹۳۴ با دیوید داد، همکاری کرد. کتابی که همچنان به عنوان یک اثر کلاسیک سرمایه‌گذاری از نام برده می‌شود. شرکت سرمایه گذاری گراهام-نیومن رشد کرد و به متوسط سالیانه ۱۷ درصدی تا قبل از منحل شدن شرکت در سال ۱۹۵۶ دست پیدا کرد. او در سال ۱۹۴۹ کتاب سرمایه‌گذار هوشمند را به همراه کتاب تحلیل اوراق بهادار که دو کتاب بسیار مشهور او هستند منتشر کرد. بسیاری از منتقدین کتاب سرمایه‌گذار هوشمند را بهترین کتاب سرمایه‌گذاری که تا به حال منتشر شده‌است، می‌داند. کتاب‌های او جزو کتاب‌های بسیار خوب اقتصادی در زمینه سرمایه‌گذاری و تحلیل بورس است و فعالان بورس در سرتاسر دنیا هنوز هم از بسیاری از نظریه‌های او استفاده می‌کنند. از او به عنوان یکی از امیددهندگان اقتصادی به آمریکاییان در دوران پس از رکود جنگ جهانی دوم نام برده می‌شود. هواداران او از روش‌هایی پیروی می‌کنند که به نام نظریه گراهام معروف است.

فهرست کتاب سرمایه‌گذار هوشمند

میکروکتاب چیست؟ درباره کتاب درباره نویسنده مقدمه اصول راهنمای سرمایه‌گذاری هوشمندانه فصل اول: کسب‌وکاری که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید را به خوبی بشناسید فصل دوم: بدانید چه کسی کسب‌وکار را اداره می‌کند آیا مدیریت واقعا کارآمد است؟ آیا متوسط سودی که سهامداران بیرونی دریافت می‌کنند با انتظارات آن‌ها متناسب است؟ فصل سوم: برای کسب درآمد در بلندمدت سرمایه‌گذاری کنید و خرید و فروش‌های سریع انجام ندهید فصل چهارم: به عقلانیت خود اعتماد داشته باشید فصل پنجم: سرمایه‌گذاری‌ها را با توجه به ارزش ذاتی‌شان انتخاب کنید، نه براساس محبوبیت‌شان فصل ششم: همیشه با یک حاشیه‌ی امن سرمایه‌گذاری کنید پیشنهاد میکروکتاب بعدی پایان

در بخشی از میکرو کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند می‌شنوید

هنگامی که وظایف‌تان را به عنوان یک سرمایه‌گذار به خوبی انجام دادید، می‌توانید بر اساس آن عمل کنید. نگران نباشید که دیگران درباره سرمایه‌گذاری‌تان چه می‌گویند. هرگز نمی‌توانید بفهمید که آن‌ها براساس تحلیل خودشان عمل می‌کنند یا فقط از رفتار دیگران پیروی می‌کنند. تا زمانی که داده‌ها و منطق‌تان معتبر است، اصلا مهم نیست که عامه مردم تصمیمات شما را تایید می‌کنند یا خیر. انتظار نداشته باشید که بازار برای سرمایه‌گذاری به جای شما فکر کند.

سرمایه‌گذاری در بورس کمی با دیگر فعالیت‌های سرمایه‌گذاری تفاوت دارد و تا حدی به توصیه‌های دیگران هم وابسته است. بیشتر سرمایه‌گذارها افراد غیرحرفه‌ای هستند که از توصیه‌های دیگران برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند.

اگر افراد برای پول درآوردن سرمایه‌گذاری کنند در این صورت دنبال توصیه‌هایی هستند که به آن‌ها بگوید چگونه می‌توانند پول دربیاورند. این ایده ساده‌انگارانه است. بازرگانان دنبال توصیه‌های حرفه‌ای درباره بخش‌های مختلف کسب‌وکارشان هستند، اما انتظار ندارند به آن‌ها گفته شود چگونه سود بیشتری کسب کنند. فهمیدن این موضوع وظیفه خودشان است. هنگامی که بازرگانان یا افراد عادی برای سرمایه‌گذاری سودآور به دیگران اتکا می‌کنند، انتظار دارند اتفاقی فوق‌العاده‌ای برایشان رخ دهد اما اتفاقات خوب در کسب‌وکارها به این صورت رخ نمی‌دهند.

۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت
ماری بافت
گلوله برفی (خلاصه کتاب)
اشلی شرودر
استقلال مالی (خلاصه کتاب)
دادبه دادمهر
معامله‌گر باانضباط
مارک داگلاس
تجزیه و تحلیل تکنیکال
کلیفورد پیستولس
۵۰+۱ نکته‌ی یک میلیون تومانی
همایون دارابی
راهنمای سرمایه گذاری موفق
سمانه فلاح
۷۷ خطای سرمایه‌گذاری؛ خطاهایی که باهوش‌ها نیز مرتکب می‌شوند و راه‌های پرهیز از آن‌ها
لاری سوئدرو
تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس
سیاوش قنبرنژادمغانلو
برای ثروتمند شدن آی‌کیوی مالی خود را افزایش دهید (خلاصه کتاب)
گروه گردآوری و ترجمه سبکتو
سرمایه‌گذاری در سهام به زبان آدمیزاد
پاول ملاژنوویچ
مدیرت مالی موفق
هوتن شاطری‌پور
روش وارن بافت (خلاصه کتاب)
رابرت هنگستورم
شیوه گرگ؛ سیستم فروش خط مستقیم
جردن بلفورت
سنگفرش هر خیابان از طلاست
کیم وو چونگ
شگردهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
رابرت کیوساکی
کسب اولین یک میلیون دلار
برایان تریسی
معامله گر منضبط (خلاصه کتاب)
مارک داگلاس
انتخاب سهام سودآور به روش کانسلیم
ویلیام جی. اونیل
ارز دیجیتال (کتاب‌ راهنمای تجارت)
ماروین نیوفیند

نظرات کاربران

سجاد ویسانیان
۱۳۹۸/۰۸/۲۰

سلام من اصل کتاب رو خوندم به نظر من این میکروکتاب خیلی ساده و خوب درست شده ممنون

کاربر 313301
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

احمقانه است که کتاب پر و بار با نکات ریز درست به صورت میکرو کتاب در بیاوریم حیف که نسخه کاملش به زبان فارسی در طاقچه موجود نیست

sina
۱۳۹۹/۰۳/۰۹

برای کسانی که درک مناسبی از بازار سرمایه ندارند توصیه نمیشه... برای کسانی که اصل کتاب رو مطالعه کردند منبع خوبی برای مرور آموخته ها محسوب میشه

mohammad
۱۳۹۹/۰۹/۱۵

از کتاب هایی که نباید از دست بدید.

Ho3ein
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

توصیه نمیکنم

هانیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

فقط به درد فعالان حوزه بورس می خوره. صدای گوینده عالیه

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۷۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۷۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۸,۸۲۰
۱۰%
تومان