دانلود رایگان کتاب صوتی راه رهبران؛ هنر تصمیم‌گیری صحیح در زندگی و سازمان خود یا جهان بزرگ‌تر (خلاصه کتاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راه رهبران؛ هنر تصمیم‌گیری صحیح در زندگی و سازمان خود یا جهان بزرگ‌تر (خلاصه کتاب) اثر دالایی لاما

دانلود و خرید کتاب صوتی راه رهبران؛ هنر تصمیم‌گیری صحیح در زندگی و سازمان خود یا جهان بزرگ‌تر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی راه رهبران؛ هنر تصمیم‌گیری صحیح در زندگی و سازمان خود یا جهان بزرگ‌تر (خلاصه کتاب)

کتاب گویای «راه رهبران: هنر تصمیم گیری صحیح در زندگی و سازمان خود یا جهان بزرگتر» نوشته دالایی لاما و لورنز ون دن مویزنبرگ بهترین شیوه‌های تجارت و اصول بودایی را که هر دو تأکید بر منطقی بودن، گرفتن تصمیمات درست و تبدیل آنها به مسئولیت و اقدامات مؤثر دارند، بیان کرده است.

کتاب «راه رهبران» تقابلی منحصر به فرد بین دو جهان از منظر تجارت جهانی و بودا است. در نگاه اول به نظر می‌رسد که بر خلاف این دو است. اما با نگاهی دقیق‌تر، در حقیقت بهترین شیوه‌های تجارت و اصول بودا به هم شباهت و اشتراک زیادی دارند، هردو بر منطقی بودن، گرفتن تصمیمات درست و تبدیل آنها به مسئولیت و اقدامات مؤثر تأکید دارند. در حقیقت، آموزه‌های بودا چیزهای زیادی برای رهبران تجاری به همراه دارد.

بخشی از مقدمه کتاب به نوشته دالایی لاما:

«به طور کلی، راهبان بودایی تا حدودی از بقیه جامعه جدا شده‌اند، اغلب در صلح و آرامش هستند، در حالی که برای رفاه همه موجودات و برای سیاره ما دعا می‌کنند. اگرچه من یکی از این راهب‌ها هستم، همچنین مسئولیت‌های مربوط به دولت تبعید تبتی را دارم، باعث شده که دید وسیعتری داشته باشم و با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنم. در طی سفرها، من بسیاری از افراد مختلف را دیدم، بعضی از آنها ضعیف بودند، بعضی از آنها ثروتمند بودند، هر یک از آنها موقعیت خود را در جهان اشغال کرده‌اند. مردم به من اعتماد دارند؛ بنابراین بسیاری با من در مورد زندگی خود، امیدهای خود و نگرانی‌هایشان در مورد آینده صحبت کرده‌اند. در نهایت، من متوجه شدم چیزی که تقریبا هر کس به دنبال اندازه‌ای از شادی است.

چرا من این کتاب را نوشتم؟ از آنجا که احساس می‌کنم همه ما باید یک نگرانی و مسئولیت جدی داشته باشیم، تا ببینیم چگونه اقتصاد جهانی عمل می‌کند و همچنین به نقش کسب و کار در شکل دادن به روابط درونی‌مان علاقه داشته باشیم و من معتقدم که رهبران سنت‌های مذهبی – با توانایی خود برای داشتن دیدگاهی وسیع از شرایط انسانی – باید در بحث‌های تجاری و اقتصادی جهانی شرکت کنند.»

نظرات کاربران

AS4438
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

تشکرازطاقچه وبقیه دست اندرکاران، عالی.

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان