دانلود رایگان کتاب صوتی آدم آهنی و شاپرک با صدای حسن حاجی قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آدم آهنی و شاپرک اثر حسن حاجی قاسمی

دانلود و خرید کتاب صوتی آدم آهنی و شاپرک

معرفی کتاب صوتی آدم آهنی و شاپرک

نمایش صوتی «آدم آهنی و شاپرک» اثر ویتاتو ژیلینسکای نویسنده و طنز‌پرداز اهل لیتوانی است. او از سال ۱۹۵۰ آثارش را منتشر کرده و برندهٔ چندین جایزه شده‌است. اوویتاتو در ۱۹۵۵ از دانشکدهٔ تاریخ و روزنامه‌نگاری دانشگاه ویلنیوس فارغ‌التحصیل شد و در همین شهر زندگی می‌کند. در بخشی از این نمایش می شنوید: «تروم گفت: در حال حاضر من به سوال‌های پیش پا افتاده و معمولی جواب می‌دهم و بعد با صدای بلند خندید: هاهاهاها... شاپرک خیلی ناراحت شد و رنگ بال‌هایش پرید و با صدایی آهسته گفت: لطفا مرا ببخش، مسلما من خیلی درخشان نیستم. آخر تازه دیروز از شفیره‌ام خارج شده‌ام و هیچ کس چیزی را برایم توضیح نداده است. تنها به من یاد داده‌اند که چگونه از پرنده‌های شب مخفی شوم، هم چنین گفته‌اند باید مراقب خفاش ها هم باشم... آدم آهنی با برنامه‌ی خودش که از پیش طراحی شده بود، دوباره ادامه داد: من بیش تر از همه روغن چرب را دوست دارم و از بستنی با مربای زرد آلو خوشم نمی‌آید. شاپرک در جواب گفت: من بیش‌تر از همه گاز زدن برگ‌های جوان درختان بلوط را دوست دارم و تا به حال روغن چرب را نچشیده‌ام... آیا تو برگ بلوط دوست داری؟! اگر بخواهی می‌توانم تکه ای از آن را برایت بیاورم...»

نظرات کاربران

i._.shayan
۱۳۹۷/۱۲/۲۸

جزو زیبا ترین داستان‌های کوتاهیه که تو زندگیم خوندم

tahakardan
۱۳۹۹/۰۲/۰۴

اولین بار این را در راهنمایی خوانده بودم

....
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

عاااااالی بود ولی داستانش که توی فارسی هفتمه قشنگتره

sana
۱۴۰۰/۰۱/۱۵

داستان بسیار زیبایی بود. نویسنده با سه شخصیت آدم آهنی و شاپرک و خفاش داستانی رو بیان کرده که از نظر مفهومی واقعا زیباست.

Amirima
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

یادش بخیر ! در مدرسه صدای من خوب و رسا بود معمولا از روی درس ها میخواندم ، موقعی که این رو بلند داشتم میخواندم اینقدر احساساتی شدم اخرش دیگه نتونستم ادامه بدم.

hg
۱۳۹۸/۰۸/۲۸

داستان واقعا داستان قشنگیه ولی اصلا نتونسته بودن تبدیلش کنن به یه نمایش.

کاربر ۵۴۶۴۲۷۶
۱۴۰۱/۰۹/۰۷

من اولین بار که خوندم شد صدمین بار چقدر اشک ریختم براش وقتی کسی رو بخوای و نشه... آنجا که مرا آهسته صدا شد... تورا خبری هست که در صبح صدایت بزنم... من در لحظه صفر زمان می ایستم... غافل

- بیشتر
TaRa
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

گاهی وقتا خیلی زود دیر میشه:) مثل همون نفسای اخر شاپرک خیلی زیبا بود

کاربر 8008040
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

بسیار زیبا و متاثر کننده،

TaRa
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

اولین کتابی که اشکمو دراورد🥲

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان