دانلود کتاب صوتی حرف بزن تا برنده شوی با صدای محمد یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حرف بزن تا برنده شوی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی حرف بزن تا برنده شوی

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی حرف بزن تا برنده شوی

کتاب صوتی حرف بزن تا برنده شوی یکی دیگر از آثار برایان تریسی، از سخنوران برجسته حوزه موفقیت و رشد فردی آمریکا درباره خوب سخن گفتن ‌است. خوب سخن گفتن می‌تواند احترام دیگران را به همراه داشته‌باشد، ارزش و اعتبار شما را در شرکت افزایش دهد و توجه افرادی را که می‌توانند شما را یاری رسانده و درها را به‌رویتان بگشایند جلب نماید.

در کتاب صوتی حرف بزن تا برنده شوی، تریسی اهمیت شهامت و اعتماد به نفس را به همراه راهکارهایی برای افزایش مهارت‌ها برای سخنرانی تاثیرگذار، بیان می‌کند.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. او در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

تریسی با شعار مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

شنیدن کتاب حرف بزن تا برنده شوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر سخنرانی مبتدی هستید، این کتاب به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توانید روند صحبت کردن خود را با مهارت، اطمینان و شفافیت سرعت بخشید. اگر هم سخنران با تجربه‌ای هستید،‌ این کتاب برخی از تکنیک‌ها، روش‌ها و شگردهای سخنوران برجسته را در زمینه تجارت، سیاست و زندگی شخصی به شما خواهد آموخت.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۴۸۹۱۷۶۲
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

عال

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۱۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۱۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان