دانلود رایگان کتاب صوتی زندگینامه اپرا وینفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگینامه اپرا وینفری

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگینامه اپرا وینفری

انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۵۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگینامه اپرا وینفری

کتاب صوتی زندگینامه‌ اپرا وینفری اثری از رادیو مثبت، داستان زندگی یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین زنان سیاه‌پوست دنیا، اپرا وینفری است. در این کتاب با تمام فرازونشیب‌های زندگی اپرا آشنا می‌شویم و درمی‌یابیم که چه چیزی او را چنین قوی و بانفوذ ساخته است.

درباره کتاب صوتی زندگینامه‌ اپرا وینفری

اپرا وینفری یکی از الهام‌بخش‌ترین زنان دنیا است. او یک برنامه‌ تلویزیونی دارد که جزء محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون آمریکا به شمار می‌آید. اپرا به کمک همین برنامه و البته فعالیت‌های دیگرش به یکی از ثروتمند‌ترین زنان جهان تبدیل شده است. او همچنین تا مدت‌ها ثروتمندترین فرد سیاه‌پوست در جهان بود.

نفوذ، محبوبیت و قدرت بالای او سبب شده است تا هر زمان که از چیزی، مثلا کتابی تعریف می‌کند، آن را به سرعت روانه‌ فهرست پرفروش‌ها کند. اما چه چیزی این زن را به یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های جهان امروز تبدیل کرده است؟ شاید بد نباشد اگر نگاهی مختصر به زندگی او بیندازیم.

اپرا وینفری در ۲۹ ژانویه ۱۹۵۴ در می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد. پدر و مادرش از هم جدا شده بودند و او نزد مادربزرگش زندگی می‌کرد. مادربزرگش بسیار فقیر بود اما به او خواندن و نوشتن یاد داد. اپرا تا شش سالگی پیش او بود و بعد از آن نزد مادرش رفت. در همان روزها یکی از اقوام مادرش به او تجاوز کرد. این واقعه باز هم تکرار شد تا اینکه او در سن چهارده سالگی باردار شد. هرچند فرزندش زنده نماند. این موضوع روی زندگی و تفکرات او تاثیر بسیاری گذاشت و تصمیم گرفت تا زندگی‌اش را تغییر دهد.

پس از اینکه چنین تصمیمی گرفت، نزد پدرش رفت. پدرش در ارتش خدمت می‌کرد و دخترش را تشویق می‌کرد تا درسش را ادامه دهد. کتاب بخواند و خودش، زندگی‌اش را به دست بگیرد. او پس از اینکه تحصیلاتش را جدی گرفت توانست موفق شود. به یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی تبدیل شود و لقب ملکه‌ی تمام رسانه‌ها را از آن خود کند. او سازمان‌های خیریه‌ بسیاری را اداره می‌کند و شخصیت، زندگی و فعالیت‌هایش، الهام‌بخش زنان و سیاه‌پوستان بسیاری در سراسر جهان است.

چرا باید کتاب صوتی زندگینامه‌ اپرا وینفری را بشنویم؟

اپرا وینفری نمونه‌ای موفق و بارز از زنانی است که ثابت کرده‌اند توانمند هستند و می‌توانند به آنچه می‌خواهند، دست پیدا کنند. اپرا در دوران کودکی و نوجوانی‌اش زندگی بسیار سختی را پشت سر گذاشت. میزان فقری که در خانواده‌اش بود به حدی بود که او مجبور بود لباس‌هایی از جنس کیسه‌ سیب‌زمینی بپوشد. اما امروز به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان جهان شناخته می‌شود.

او همچنین چالش‌های روانی و عاطفی بسیاری را از سر گذراند. زندگی با مادربزرگ، مادر و سپس پدرش که از هم جدا شده بودند، آزارهای جنسی و از دست دادن فرزندش، همه و همه سبب شد تا او با روی دیگر زندگی آشنا شود. اما در نهایت او موفق شد تا بر تمام این سختی‌ها غلبه کند.

شنیدن کتاب صوتی زندگینامه اپرا وینفری می‌تواند هم الهام‌بخش باشد و هم به ما کمک کند تا مانند زنان قوی، کنترل زندگی خودمان را به دست بگیریم و در برابر مشکلات و سختی‌ها، ایستادگی کنیم.

شنیدن کتاب صوتی زندگینامه‌ اپرا وینفری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر از طرف‌داران کتاب‌های زندگینامه هستید، شنیدن کتاب صوتی زندگینامه‌ اپرا وینفری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب برای تمام دختران، زنان و افرادی که دوست دارند کنترل زندگی‌شان را به دست خودشان بگیرند و توانمندی‌شان را اثبات کنند، جالب و تاثیرگذار است.

نظرات کاربران

maryam
۱۳۹۶/۱۰/۰۴

خیلی زیادی خلاصه نبود؟ زندگی اپرا معرکست! یکی از محکم ترین زن هایی هستش که راجب خوندم!

Nafiseh R
۱۳۹۸/۰۶/۱۳

خیلی خلاصه بود درواقع برای کسایی هست که کلا نمیدونن اپرا کیه

Eli Zeinali
۱۳۹۶/۰۸/۱۰

خیلی کلی بود . هرکه اپرا بشناسه در این حد میدونه ازش

کاربر ۲۱۵۴۸۱۷
۱۳۹۹/۰۵/۲۴

الان این زندگینامه اپرا وینفری بود؟ در چند دقیقه 🙄🙄. چیزای رایگان معمولا همین جوری هستن دیگه

Mohammad Bagheri
۱۳۹۸/۰۴/۱۹

از کلی آدم تو شرایط برابر فقط یک نفر شاید بشه یکی مثل اپرا، که همه این شدن و نشدن فقط به خودش بستگی داره.

رها
۱۳۹۷/۰۴/۲۴

خیلی خلاصه اس به جای موفقیتاش از چگونه به موفقیت رسیدنش صحبت کنید

Nilo
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

کتاب با اطمینان می دانم رو میخوام😢😢😢قبلا 10 15 تومن بود.الان شده 35تومن

Ramin
۱۳۹۶/۰۸/۰۶

خیلی عالی بود ممنون از شما و رادیو مثبت

علیرضا بیک محمدی
۱۳۹۸/۰۷/۰۲

عالی بید کاش همسر من بود

پوریا نجفی زاده
۱۳۹۷/۰۹/۲۲

مختصر و مفید

زمان

۴ دقیقه

حجم

۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ دقیقه

حجم

۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان