دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل اثر جورج ساموئل کلاسون

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل

انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل

کتاب صوتی خلاصه کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل نوشتهٔ جورج سامویل کلاسون و ترجمهٔ زهره زاهدی است. دادبه دادمهر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب به انجام رساندن اهداف بر اساس توانایی‌ها و رسیدن به موفقیت و کامیابی در مسائل مالی و اقتصادی است.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل

کتاب صوتی خلاصه کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل دربردارندهٔ خلاصه‌ای از کتاب «ثروتمند‌ترین مرد بابل» نوشتهٔ جورج ساموئل کلاسون است. بابل یکی از اولین شهرهایی که تمدن در آن شکل گرفت و ثروتمندترین شهر دوران باستان بود. پول برای نخستین بار در بابل شکل گرفت و به دنبال آن اولین معامله انجام شد، اما این شهر ثروتمند، دارای هیچ منابع طبیعی نبود، در هیچ مسیر تجاری قرار نداشت و بارندگی در آن بسیار کم بود. بابل باستان که مهد پرورش مالی بوده، چطور به چنین ثروت عظیمی رسید؟ تمامی شهروندان بابل، ثروتمند بودند. آنان ارزش پول، اصول پول درآوردن، حفظ کردن و سپس چند برابر کردن آن را می‌دانستند و به همین روش به هرچه خواستند، یعنی درآمد و سرمایه‌ای برای آینده دست پیدا کردند.

این اثر را نتیجه‌ٔ مطالعهٔ نوشته‌های تمثیلی به‌جامانده از بیش از ۴۰۰۰ سال پیش دانسته‌اند که جورج ساموئل کلاسون، توصیه‌های مالی برای امروز را از دل آن‌ها بیرون کشیده است. این نویسنده پس از نگاهی کلی به تاریخ بابل و معرفی «آرکاد» که ثروتمندترین مرد زمانهٔ خود بود، هفت راه علاج برای پرکردن کیف‌های خالی پیشنهاد کرده است. او از جمع‌کردن پول و کنترل هزینه‌ها سخن گفته، راه‌های چند برابرکردن ثروت و محافظت از سرمایه را نشان داده، به سودآور‌کردن یک سرمایه‌گذاری پرداخته و مزایای تقویت توانایی و مهارت پول‌درآوردن و نیز بیمه‌کردن آینده را بیان کرده است. 

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب ثروتمند‌ترین مرد بابل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند به کسب‌وکار خود رونق بخشند و به ثروت برسند و به دوستداران مطالعه درمورد ثروت‌اندوزی با نگاه به تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۳۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۳۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان