دانلود رایگان کتاب صوتی رود (قسمت نهم) فیلسوف و گرگ با صدای مجتبی شکوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رود (قسمت نهم) فیلسوف و گرگ اثر مجتبی شکوری

دانلود و خرید کتاب صوتی رود (قسمت نهم) فیلسوف و گرگ

نویسنده:مجتبی شکوری
انتشارات:رادیو راه
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رود (قسمت نهم) فیلسوف و گرگ

کتاب صوتی رود _ قسمت نهم: فیلسوف و گرگ که اثری از مجتبی شکوری است، به‌وسیلهٔ رادیو راه منتشر شده است؛ اثری دربردارندهٔ یک پادکست.

درباره کتاب صوتی رود _ قسمت نهم: فیلسوف و گرگ

رادیو راه را کنج آرامی از دنیا دانسته‌اند که برای خواندن، فکرکردن و جست‌وجوی راهی برای بهترزیستن خلق شده است. مجتبی شکوری برای تهیهٔ کتاب صوتی رود _ قسمت نهم: فیلسوف و گرگ از کتابی به نام «فیلسوف و گرگ» به قلم «مارک رولندز» و ترجمهٔ «شهاب‌الدین عباسی» از نشر «خزه» استفاده کرده است. این کتاب دربارهٔ چیست؟ کتاب «فیلسوف و گرگ» درس‌هایی از حیات‌وحش دربارهٔ عشق، مرگ و خوشبختی را در بر گرفته است. پیوندی که نویسندهٔ این کتاب بین خودش به‌عنوان جوانی فیلسوف و گرگی به نام «برنین» می‌بیند، حقیقت وجود روابط باورنکردنی بین انسان و حیوان را تأیید می‌کند. او پس از پیداکردن این توله‌گرگ، به‌سرعت دریافت که برنین هرگز نمی‌تواند در خانه‌اش تنها بماند؛ زیرا عواقب آن برای خانهٔ «مارک رولندز» و وسیله‌هایش وخیم بود؛ در نتیجه برنین و «مارک رولندز» با هم به همه‌جا می‌رفتند؛ از سخنرانی در کلاس درس گرفته تا ایرلند، انگلیس و فرانسه. برنین نویسنده را به ارزیابی مجدد نگرش خود نسبت به عشق، خوشبختی، طبیعت و مرگ سوق داد.

شنیدن کتاب صوتی رود _ قسمت نهم: فیلسوف و گرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و قالب پادکست پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مجتبی شکوری

مجتبی شکوری در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او راوی، معلم و فارغ‌التحصیل لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف و فوق‌لیسانس و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران است. او ساخت و انتشار پادکست رادیو راه را بر عهده داشته و در این پادکست هم دربارهٔ کتاب‌ها و هم درمورد موضوعاتی که هر کدام از ما در طول زندگی با آن مواجه می‌شویم، صحبت کرده است. او در زمینهٔ توسعهٔ فردی و روان‌شناسی عمومی فعالیت کرده و به فلسفه علاقه‌مند بوده است.

نظرات کاربران

کاربر 5550279
۱۴۰۳/۰۴/۲۸

بسیار عالی است

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان