دانلود کتاب صوتی ۱۰۱ ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان با صدای سیده ژاله موسوی نصر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰۱ ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان اثر سوزان مورم

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰۱ ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان

معرفی کتاب صوتی ۱۰۱ ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان

کتاب صوتی ۱۰۱ ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان نوشتهٔ سوزان مورم و ترجمهٔ سیده ژاله موسوی نصر و خلیل رضوی است. گویندگی این کتاب صوتی را سیده ژاله موسوی نصر انجام داده و انتشارات کهکشان دانش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ۱۰۱ ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان

کتاب صوتی ۱۰۱ ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان برای کسی نوشته شده است که از یک مرحله از زندگی به مرحلهٔ دیگری در حال گذار است؛ برای همهٔ فارغ‌التحصیلان گذشته، حال و آینده. این اثر صوتی سی‌ودومین کتاب از مجموعهٔ «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه» است. در این کتاب صوتی، نکات جدیدی به کارفرماها برای برنده‌شدن در مسابقهٔ سیاست‌های اداری ارائه شده است؛ همچنین ارزش کارآموزی را پوشش داده و چگونگی یافتن آن را با اشاره به نبود شغل و مدیریت مالی که یک چالش بزرگ برای بیشتر مردم است، نشان داده است. نویسنده نکاتی را برای یافتن کار، استخدام‌شدن در اقتصاد در حال رکود و اینکه چه چیزی باعث می‌شود به‌عنوان کارآفرینْ موفق شویم، بیان کرده است. این اثر واقعیاتی را که فارغ‌التحصیلان با آن مواجهند و تغییرات دیگری که ممکن است در طول چند سال اخیر روی داده باشد، منعکس می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی ۱۰۱ ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ فارغ‌التحصیلان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ۱۰۱ ترفند برای موفقیت فارغ التحصیلان

«رد شدن در یک کلمه می‌تواند خلاصه شود: اوه! رد شدن آزار دهنده است، ولی نباید این‌طور باشد. رد شدن می‌تواند برای شما خوب باشد! همان‌طور که گفته می‌شود بدون رنج گنج میسر نمی‌شود. کشمکش‌ها و شکست‌ها در زندگی باعث می‌شود درس‌های ارزش‌مندی از زندگی بیاموزید.

رد شده‌اید؟ آن را در چشم‌انداز بیاورید:

رد شدن بخشی از زندگی است. شما همیشه آن‌چه می‌خواهید را به دست نمی‌آورید. آن را پذیرفته و انتظار وقوعش را داشته باشید. وقتی رد می‌شوید، همه‌اش مربوط به شما نیست.

رد شدن غیر قابل اجتناب است. آن را به عنوان جنبه‌ای از آموزش خود در نظر بگیرید. شما در تیم فوتبال بیرون از مدرسه می‌توانید تلاش کنید، گروه کُر یا هر موقعیتی که بخواهید. آن را انجام می‌دهید یا نه. معمولاً مردم برای به دست آوردن موقعیت‌های بالا تلاش بیش‌تری می‌کنند. شما یا آشنایان‌تان ممکن است تجربه‌ی رد شدن را داشته باشند. این به معنی بد بودن شما نیست، به این معنی است که افراد دیگر برای این سمت شایسته‌تر هستند.

شما می‌توانید برای دانشگاه‌های دیگر که دوست دارید، با علم به این‌که نتوانید در آن‌ها پذیرفته شوید درخواست بدهید. بعضی مدارس هر سال فقط تعداد کمی دانش‌آموز جدید قبول می‌کنند. چرا این را شخصی می‌کنید، هزاران نفر دیگر نیز ممکن است رد شوند، پس به باشگاه‌ها بپیوندید.

از آمدن فرد جدید معمولا استقبال می‌کنند. فروشندگان اغلب این کار را می‌کنند. بهترین فروشندگان هم بیش از شنیدن بله، خیر می‌شنوند. این بازی اعداد است چرا شما این بازی را انجام ندهید؟

وقتی برای کاری درخواست می‌دهید، خود را برای رد شدن آماده کنید. اگر برای مصاحبه از شما دعوت نکردند، به این معنی نیست که شما خوب نیستید بلکه به این معنی است که متقاضیان واجد شرایط‌تری از شما نیز هستند. اگر هدف شما رسیدن به شرکت خاصی است، هدف شرکت استخدام بهترین فرد برای آن شغل است. بخشی از آن شغل رد کردن تعداد معینی از متقاضیان است. اگر برای انجام مصاحبه با شما تماس نگرفتند، خود را سرزنش نکنید، رزومه‌تان را سرزنش کنید! اگر برای موقعیتی مصاحبه کردید ولی مشغول به کار نشدید، به این معنی نیست که ضعیف عمل کرده‌اید، بلکه به این معنی است که شخص بهتری از شما نیز بوده است!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۵۱۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۵۱۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان