دانلود کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم با صدای پیمان شیخی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم اثر دیوید اینگلم

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم نوشتهٔ دیوید اینگلم و ترجمهٔ فرزانه قناعتی است. پیمان شیخی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و ناشر صوتی کتاب یاران فناور آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم به آمزش می‌دهد که با دیگران وارد تعامل شویم، رهبری کنیم، دیگران را تحت‌تأثیر قرار دهیم و محبوب آن‌ها باشیم. این کتاب صوتی گفته است که بهترین و اولین راه برای تبدیل‌شدن به موفق‌ترین نسخه از خودمان این است که سعی کنیم خودمان را تا حد امکان خوب بشناسیم. کتاب صوتی حاضر در فصل اول به تاریخچهٔ مختصری از نظریه‌های روان‌شناختی درمورد شخصیت درون‌گرا و آخرین یافته‌های علمی مرتبط با آن پرداخته است؛ همچنین به‌طور خلاصه به ویژگی‌های بارز رفتاری این تیپ شخصیتی اشاره کرده است تا تفاوت‌های عملکردی شخصیت‌های درون‌گرا و برونگرا بهتر درک شود؛ سپس با علم به این موضوعات در فصل دوم به بررسی تصورات غلط و مزایا و معایب درون‌گرایی پرداخته است. این کتاب صوتی در ۱۲ فصل نوشته شده است.

شنیدن کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه یک درونگرای تاثیرگذار باشیم

«فرهنگ غرب برای شخصیت آلفا (فردی که در انظار عمومی اجتماعی، معاشرتی و با اعتمادبه‌نفس است) ارزش زیادی قائل است و معمولاً در این میان، درون‌گراها نادیده گرفته می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، یک فیلم پرفروش را در نظر بگیرید؛ آنچه در مرکز توجه قرار می‌گیرد ستاره‌ی فیلم است که بر روی فرش قرمز راه می‌رود، نه فیلم‌نامه‌نویسی که رنج و زحمت نوشتن فیلم‌نامه را کشیده است. همین موضوع در مورد کتاب‌هایی که امروز تبدیل به فیلم می‌شوند هم صادق است، حتماً باید به آن کلی صدا و بازی اضافه کرد تا داستان ارزشمند شود و مورد‌توجه قرار بگیرد! برونگراپسندی در بسیاری از ارزش‌های امروزی ما نقش کلیدی دارند (مانند این جملات که زیاد شنیده‌ایم: هر چه بیشتر بهتر، به غریبه‌ها لبخند بزن، سعی کن بتوانی تیمی کار کنی) و نیاز به‌ تنهایی داشتن، هنوز هم برچسب ضداجتماعی بودن می‌خورد.

درون‌گرایی شاید هیچ کجا مثل کتاب‌های خودیاری مورد بی‌مهری قرار نگرفته باشد. کل ادبیاتی که در این کتاب‌ها وجود دارد پر از مواردی است که به شخص کمک می‌کند چطور با اعتمادبه‌نفس‌تر و تأثیرگذارتر باشد و چطور بیشتر دیده شود. دیل کارنگی فردی است که در این صنعت پیشرو به‌حساب می‌آید. به‌عنوان یک مرد جوان، در رشته‌ها و زمینه‌های مختلفی با شکست مواجه شده بود و همین امر موجب شد تا به ایده‌ی موفقیت و روش‌های کسب آن علاقه‌مند شود. امروزه نام او در کشورهای مختلف شناخته‌شده است و کتاب او تحت عنوان «چگونه دوست پیدا کنید و روی دیگران تأثیر بگذارید»، از زمان اولین انتشارش در سال 1936، تاکنون بیش از 50 میلیون نسخه فروخته است. موضوع اصلی این کتاب، رشد و پیشرفت شخصی است، اما روش آن‌طوری طراحی‌شده که دستیابی به هر نوع موفقیت را تنها از این طریق میسر می‌داند: رشد و گسترش مهارت‌های بین فردی، توانایی صحبت در مقابل عموم و داشتن شخصیت مشارکتی باهوش. کارنگی موسسه‌ای تأسیس کرد که امروزه هنوز هم بسیاری از روش‌های او در آن تدریس می‌شوند و اولویت آن‌ها تمرکز بر برقراری ارتباط مؤثر است.»

دیوان حافظ ( فصل دوم )
خواجه حافظ شیرازی
ﭘﺮوﻧﺪه‌ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﮔﻤﺸﺪه
تی. آلبرت
شعرگونه ها
محمود بسیطی
قباله کتاب، مطبوعات، چاپ
سیّدفرید قاسمی
معامله گر فارکس
کتی لین
طراحی راکتور شیمیایی
پیتر هریوت
طوفان نوجوانی
علی قدرتی
چشم های سنگی (جلد اول)
گروه نویسندگان
راهنمای دیپلماسی تجاری
سید مهرداد سیادت نسب
به خودم مربوطه
دانیل جورجز
برگزیده کتاب جنگ رسانه های اجتماعی
مایکل اربشلو
HIIT تمرینات اینتروال با شدت بالا
لیوسی ویندهام رد
قطار سریع السیر توکیو
سیچو ماتسوموتو
قانون نامه شهرسازی
مسعود نریمانی
روان شناسی کودکان با نیازهای ویژه
دیوید ای. سوسا
روش های تشخیصی و جراحی در بیماری های زنان
طاهره ضیایی
اثرات پذیرش موافقت‌نامه‌ی ضوابط تجاری سرمایه‌گذاری سازمانی جهانی تجارت (TRIMS) بر حساب جاری ایران
یحیی فتحی
هیپنوتیزم مشتری
مهدی پژوهان
چه کسی در قوطی آواز می‌خواند
تیرداد دارابی
بنیان دانشی آینده پژوهی (جلد دوم) سازمان ها و کاربست ها (۲)
ریچارد ای. اسلاتر
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۴,۹۰۰
تومان