دانلود کتاب صوتی لیبی عاشق علم است با صدای سارا عرب پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لیبی عاشق علم است اثر شلی ر. جوهانس

دانلود و خرید کتاب صوتی لیبی عاشق علم است

معرفی کتاب صوتی لیبی عاشق علم است

کتاب صوتی لیبی عاشق علم است نوشتهٔ شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ و ترجمهٔ محبوبه نجف‌خانی و با صدای سارا عرب پوریان و فردوس سلیمانی است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی لیبی عاشق علم است

لیبی عاشق این است که مواد را اندازه بگیرد، ترکیب کند و چیزهای جدید درست کند.

حالا توی مدرسه‌ٔ لیبی قرار است جشنواره‌ٔ پاییزی برگزار شود. لیبی و دوست‌هایش داوطلب می‌شوند که مسئول غرفه‌ٔ علم باشند. آن‌ها حسابی هیجان دارند و می‌خواهند با آزمایش‌‌های علمی جالب و هیجان‌انگیز همه را غافلگیر کنند و برنده‌ٔ مسابقه شوند!

باید ببینیم آزمایششان آن‌طور که برنامه‌ریزی کرده‌اند پیش می‌‍رود یا نه!

شنیدن کتاب صوتی لیبی عاشق علم است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر کودک شما عاشق علم و اکتشاف است این کتاب را حتما برایش تهیه کنید.

درباره‌ نویسندگان

کیمبرلی درتینگ (Kimberly Derting) کتاب‌های بسیاری برای کودکان نوشته و کتاب‌های او تابه‌حال به ۱۵ زبان دنیا ترجمه شده و جوایز معتبری را دریافت کرده است. او در شمال‌ غربی اقیانوس آرام زندگی می‌کند جایی که می‌تواند در روزهای بارانی، داخل خانه بنشیند و کتاب بنویسد، البته او زمان زیادی را صرف تماشای تلویزیون با همسرش می‌کند و مدام از اینترنت خرید می‌کند.

شلی ر جوهانس (Shelli R. Johannes) دستیار نویسنده مجموعه کتاب‌های «عشاق علم» است و هم‌چنین نویسنده‌ٔ تحسین‌شده‌ٔ منتقدین برای رمان‌های مهیج نوجوان. او اغلب در بزرگراه‌ها و جاده‌ها مشغول کمک‌‌رسانی به حیوانات ولگرد و بی‌سرپرست است یا داوطلبانه به گروه‌ها یا سازمان‌هایی کمک می‌کند که مشغول محافظت از حیوانات در باغ‌وحش‌ و طبیعت هستند. بعد از کارشناسی‌ارشد در رشته‌ٔ بازاریابی و کار به‌عنوان مدیر اجرایی، او حالا کت‌ودامن و کفش‌های پاشنه‌بلندش را با صندل‌های راحتی و شلوارجین تاخت می‌زند تا با خیال راحت بتواند به علاقه‌‌ٔ اصلی‌اش یعنی نویسندگی بپردازد. شلی همراه با همسر انگلیسی‌اش، دو فرزند و یک دوجین حیوان‌های جورواجور مثل پرنده و ماهی و دو تا سگ‌‌ که از سبزیجات متنفرند، در شهر آتلانتا زندگی می‌کند.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان