دانلود کتاب صوتی مرور سریع بر دارو سیناپس ـ فصل ۴ ـ ۲۱ با صدای هدیه سلیمانی + نمونه رایگان
کتاب صوتی مرور سریع بر دارو سیناپس  ـ فصل ۴ ـ ۲۱ اثر الهام محبتی

دانلود و خرید کتاب صوتی مرور سریع بر دارو سیناپس ـ فصل ۴ ـ ۲۱

معرفی کتاب صوتی مرور سریع بر دارو سیناپس ـ فصل ۴ ـ ۲۱

کتاب صوتی «مرور سریع بر داروهای روانپزشکی سیناپس ـ فصل ۴ - ۲۱» نوشتهٔ الهام محبتی است. انتشارات رزیدنت‌یار این کتاب صوتی را با گویندگی هدیه سلیمانی منتشر کرده است. کتاب مرور سریع بر داروهای روانپزشکی سیناپس ـ فصل ۴ - ۲۱ ویرایش ۱۴۰۱ و مناسب دانشجویان روان‌پزشکی است.

درباره کتاب صوتی مرور سریع بر داروهای روانپزشکی سیناپس ـ فصل ۴ ـ ۲۱

مرور سریع بر داروهای روانپزشکی سیناپس ـ فصل ۴ ـ ۲۱ ویرایش سال ۱۴۰۱ و ترجمه و تلخیصی از 2021 synopsis است. همچنین این کتاب دربردارندهٔ سؤالات و پاسخ‌های تشریحی آن‌ها است. کتاب مرور سریع بر داروهای روانپزشکی سیناپس ـ فصل ۴ ـ ۲۱ کمک می‌کند دانشجویان روان‌پزشکی داوطلب آزمون رزیدنتی اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی مرور سریع بر داروهای روانپزشکی سیناپس ـ فصل ۴ ـ ۲۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان روان‌پزشکی و کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود. در کتاب مرور سریع بر داروهای روانپزشکی سیناپس ـ فصل ۴ ـ ۲۱ خلاصه‌ای از مباحث درسی و سؤالات تا سال ۱۴۰۱ به‌همراه پاسخ‌های تشریحی ارائه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۶۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
تومان