دانلود کتاب صوتی طناب نامرئی با صدای مرضیه ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طناب نامرئی اثر پاتریس کارست

دانلود و خرید کتاب صوتی طناب نامرئی

معرفی کتاب صوتی طناب نامرئی

کتاب صوتی طناب نامرئی نوشتهٔ پاتریس کارست و ترجمهٔ سیده آرین الحسینی است. گویندگی این کتاب صوتی را مرضیه ابراهیمی انجام داده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی داستانی برای کودکان.

درباره کتاب صوتی طناب نامرئی

کتاب صوتی طناب نامرئی که حاوی داستانی برای کودکان است، با بیش از نیم‌میلیون نسخه فروش، زبانزد خاص و عام بوده است. موضوع کتاب صوتی «طناب نامرئی»، هم‌بستگی ناگسستنی بین آن‌هایی را که دوستشان داریم نشان می‌دهد و دردها و آلام کودکان و بزرگسالان را التیام می‌بخشد. آیا همهٔ آدم‌ها طناب نامرئی دارند؟ این طناب‌ها تا کجاها می‌رود؟ یعنی ممکن است از بین برود؟ این کتاب صوتی پرسش‌های بسیاری درمورد روابط و هم‌بستگی ناملموس (البته درعین‌حال ناگسستنی) در ذهن‌ افراد، با هر سن‌وسالی برمی‌انگیزد و مباحث حول محور عشق را عمیق‌تر بیان می‌کند. این کتاب طیف کارکردی وسیعی دارد؛ از حوزهٔ فرزندپروری گرفته تا مراکز آسایشگاه‌ها و پرورشگاه‌ها و مربیان و روان‌کاوان را شامل می‌شود. داستان کتاب صوتی طناب نامرئی از شبی طوفانی با صدای رعدوبرق‌هایی شروع می‌شود که «لیزا» و «جرمی»، دوقلوهای داستان را از ترس به اتاق مادر می‌کشاند، مادر اما به‌جای اینکه بگذارد بچه‌ها در اتاقش بمانند، اطمینانی دلگرم‌کننده درمورد ارتباطی ناگسستنی به آن‌ها می‌دهد؛ طنابی نامرئی که آن‌ها را برای همیشه به هم وصل می‌کند. بچه‌ها ابتدا باور نمی‌کنند، اما هنوز هم می‌خواهند بدانند این طناب چیست و تا کجا می‌رسد؟ پاسخ حقیقت ساده‌ای است؛ این طناب از عشق ساخته شده است. آیا همه یک طناب نامرئی دارند؟ تا کجا می‌رسد؟ آیا این طناب هیچ‌وقت از بین می‌رود؟

شنیدن کتاب صوتی طناب نامرئی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی طناب نامرئی

««وقتی در مدرسه هستید و دلتان برایم تنگ می‌شود، عشق شما همه‌ی مسیر طناب را می‌آید، به من می‌رسد و من لرزش آن را در قلبم احساس می‌کنم.» جرمی گفت:«و وقتی قلب شما می‌لرزد، ما هم لرزش آن را در قلبمان احساس می‌کنیم.»

لیزا پرسید:«گربه‌ی‌مان جَسپِر هم یک طناب نامرئی دارد؟» مامان گفت:«البته که او هم دارد!» لیزا پرسید:«من و بهترین دوستم لوسی هم طناب نامرئی داریم؟» «دوست‌های صمیمی هم دارند!»

«این طناب تا کجا می‌رسد؟» مامان گفت:«به هر جا و همه‌جا!»»

نظرات کاربران

کاربر 2577248
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

بسیار کتاب پر محتوا برای رشد کودکان وابسته

زمان

۶ دقیقه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ دقیقه

حجم

۱۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان